Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drinks.dk design feedback

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er langt om længe begyndt at realisere min drinksportal og vil sætte stor pris på konstruktiv feedback på designet. 

Hjemmesiden kan ses her drinks  

Er i tvivl om der er for meget grøn på siden, men synes omvendt det bliver lidt for kedeligt med sort tekst i menuerne. Hvad synes i ?

Topbanneret er jeg egentlig godt tilfreds med, men forslag til ændringer eller tilføjelser er altid velkomne. 

Der er pt. ikke så mange opskrifter, men er i fuld gang med at få skrevet dem ind. :-)

Glæder mig til at høre jeres svar.

Mvh

Daniel

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 11:50

Hej Daniel,

Topbanneret kan du sagtens være tilfreds med, det ser rigtig godt ud!

Mht. farveskemaet på siden, så ville det måske være bedre med nogle lidt mindre skrigende grønne nuancer - især farven på dine tags er meget skrigende (Men det kan også være fordi jeg sidder på en Mac).

Jeg synes at selve indholdet enten skal centreres eller så skal venstre side (den med tags og søgebar) flyttes helt ud til venstre side.
Lige nu er menuen helt ude i højre side, hvorimod der er hul mellem sidens venstre kant og så der hvor tags og søgebaren starter - Hvis du er med? ;-)

Håber du kan bruge det til noget!

Hav en fortsat god dag :-)

Med venlig hilsen
Mark Andreasen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58

tekstfarve

lyser grøn tekstfarve er svær at læse på hvid baggrund vælge mørk tekst farve til løs baggrund

indhold

mangler noget indhold i midten af siden de fleste sider menuen går langt længere ned end der er indhold på siden.

overskrifter

husk altid brug h1 hver siden i overskrifter og h2 h3 h4 i underoverskrifter det skaber overskuelighed på siden

kontaktsiden

kontakt siden god ide med kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte dig.

inter links struktur

Hver gang et kerne ord nævens linker du hen til den side der omhandler dette ord og den side starter med h1 om dette kerne ord 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hey Daniel!

Ting som virker på mig:

Jeg kan godt lide din menu, den er simpel og stilfuld!

Dit banner er også flot..

Også sejt at du har fået lavet en Tøm barskabet funktion! - Synes dog at du skal prøve at gøre den lidt mere overskuelig, da den er meget lang.

Ting som ikke virker på mig:

Er ikke særlig vild med serif (teksttypen)..

Dit logo er for simpelt - og med serif :)

Den grønne farve må gerne være lidt mørkere - uden at miste neon farven.. Hvis det kan lave sig gøre..

Mere indhold i din footer, ellers skal den væk..

Måske kunne du opdele dine drinksopskrifter efter alfabet, så man ikke skal scrolle så meget.

Synes du har fat i noget af det rigtige, så held og lykke med projektet - glæder mig til at se hvad du får bikset sammen :)

Mvh. Thore

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 12:19

Hej Mark & Michael

Tak for godt feedback. 

Prøver at ændre lidt i farver og baggrund for begge menuer så det ikke "skriger" i øjnene. 

Angående centreringen ser det ok ud på min pc (ikke mac), så ved ikke om det er fordi du sidder med netop en mac??

Kan godt se at der et "lille" mellemrum mellem de 2 menuer, og center tekst men her ser det ud til at være naturlig margen. 

Overvejede at bruge menuen "Nye Drinks" som forside til at starte med, for at der var mere indhold?? Ville så til gengæld oprette en ny menu "om drinks" hvor det nuværende forside indhold vil blive placeret.

God idé eller?? 

Angående h1,h2,h3 vil jeg lige se om jeg kan finde punkterne i Editoren for temaet og få dem rettet lidt bedre til. Synes også at resultatlisten fra kategorierne er for stor og skal hvis muligt rettes til. Men hvad synes i?? Er det passende eller skal resultatlisten være lidt mindre??

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 12:25

Det kan sagtens være at det er fordi jeg sidder på en Mac at det vises lidt anderledes :-)

Men jeg synes helt sikkert at du skal vise "nye drinks" som forside her i starten!

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 12:35

Hej Thore. 

Tak for feedback.

Du har helt ret i at jeg skal have ensrettet teksten til samme font. Prøvede lige at finde Serif i mit word, men desværre havde jeg den ikke. For at være helt sikker, er Drinks.dk (øverste tekst til højre) med Serif, eller er det menuerne "Nye Drinks, Tøm Barskabet" ??

Tøm Barskabet har drillet lidt, og er stadig i gang med at redigere det til. Har prøvet at rykke det sammen i 3 koloner med et plugin, men det virkede desværre ikke. Er helt enig i at listen er for lang, men skal lige have knækket koden så jeg får løst udfordringen. Desuden er den i omvendt alfabetisk rækkefølge, men har endnu ikke fundet ud af hvordan den lige vendes om.

Vil gerne lave Tøm Barskabet så hver drink-kategori får sin egen overskift i 3 koloner:
Rom
Hvid
Mørk
Bacardi Razz
Bacardi Apple

osv..   

Logo
Har endnu ikke lavet et logo, men overvejer at bruge topbanneret med teksten Drinks.dk implementeret i første omgang..

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 12:43

Serif er skriftyper som har "fødder" som f.eks. Times New Roman,,

Sans-serif er uden "fødder" :-)

Ang. alfabetisk rækkefølge kan du jo prøve at poste mysql linien det er nok bare en ORDER BY eller ASC der lige mangler.. Men ved det ikke :-)

Lyder godt med Tøm barskabet - tænkte også at du var igang med den..

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:44

Rigtig flot og overskuelig side.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 12:54

Jamen hov.. har lige set din side og du har jo lige præcis den opdeling i din tøm barskabet funktion :-) (de 3 koloner)

Er din side lavet i wordpress eller??

Har endnu ikke været inde i min mysql da jeg har rettet til i editoren i backenden. Prøvede som sagt med et kolone plugin, men det virkede ikke.. 

Tænkte netop at det skulle rettes til i editor, men skal lige have fundet ud af præcis hvor og hvordan..

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)