Hej Aminoer Er langt om længe begyndt at realisere min drinksportal og vil sætte stor pris på konstruktiv feedback på designet. Hjemmesiden kan ses her drinks Er i tvivl om der er for meget grøn på siden, men synes omvendt det bliver lidt for kedeligt med sort tekst i menuerne. Hvad synes i ? Topbanneret er jeg egentlig godt tilfreds med, men forslag til ændringer eller tilføjelser er altid velkomne. Der er pt. ikke så mange opskrifter, men er i fuld gang med at få skrevet dem ind. :-) Glæder mig til at høre jeres svar. Mvh Daniel |
Hej Daniel,
Topbanneret kan du sagtens være tilfreds med, det ser rigtig godt ud!
Mht. farveskemaet på siden, så ville det måske være bedre med nogle lidt mindre skrigende grønne nuancer - især farven på dine tags er meget skrigende (Men det kan også være fordi jeg sidder på en Mac).
Jeg synes at selve indholdet enten skal centreres eller så skal venstre side (den med tags og søgebar) flyttes helt ud til venstre side.
Lige nu er menuen helt ude i højre side, hvorimod der er hul mellem sidens venstre kant og så der hvor tags og søgebaren starter - Hvis du er med? ;-)
Håber du kan bruge det til noget!
Hav en fortsat god dag :-)
Med venlig hilsen
Mark Andreasen