Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren skribent tilbyder tekst til dit site

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige, som medstifter af konkurrencen, at svare:

5 sider er i øjeblikket med, og de er i fuld gang med at blive opbygget. Jeg deltager med 2, Føns med én og derudover er der to yderligere deltagere med hver en side. Så snart siderne er begyndt at ligne noget (om 3-4 dage er mine to oppe at spille indledende, ditto for de andre, går jeg ud fra) laver vi et par fyldige blogposts om konkurrencen. Derudover er det planen om komme med månedlige / halvmånedlige opdateringer, da en offentliggørelse af konkurrencen gerne skulle virke som et ekstra skud motivation.

Vi skal bare lige sikre os, at siderne ikke ligner det værste amatørgøjl, før vi viser dem frem til offentligheden! Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

i er sataneme godt nok billige artikelproducenter...hehe

det må smadre fingrene at skrive alle de ord, på kort tid

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:31

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg tillader mig lige, som medstifter af konkurrencen, at svare:

5 sider er i øjeblikket med, og de er i fuld gang med at blive opbygget. Jeg deltager med 2, Føns med én og derudover er der to yderligere deltagere med hver en side. Så snart siderne er begyndt at ligne noget (om 3-4 dage er mine to oppe at spille indledende, ditto for de andre, går jeg ud fra) laver vi et par fyldige blogposts om konkurrencen. Derudover er det planen om komme med månedlige / halvmånedlige opdateringer, da en offentliggørelse af konkurrencen gerne skulle virke som et ekstra skud motivation.

Vi skal bare lige sikre os, at siderne ikke ligner det værste amatørgøjl, før vi viser dem frem til offentligheden! Wink

Yes'mam, lige et projekt efter mine ører. Jeg glæder mig inderligt til at følge tæt med i denne konkurrence! Ligesom alle andre cases af denne slags, så kan jeg simpelthen ikke stå for dem. Mere af det tak! Skype-Wink

- Lige hurtigt; er det rigtigt forstået, at målet er 5000,- / måned?

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 18:05

Sander:
- Lige hurtigt; er det rigtigt forstået, at målet er 5000,- / måned?

Korrekt. Vinderen er ham, der først når 5000 kr. på én måned. :-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:26

Alexander Overgaard:

- Og hold op, hvor jeg glæder mig til at bruge den håneret, der naturligt tilfalder mig som vinderen! ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 20:32

Cap'n Halfdan Timm:

Alexander Overgaard:

- Og hold op, hvor jeg glæder mig til at bruge den håneret, der naturligt tilfalder mig som vinderen! ;-)

Jeg er bare glad for at være med. *Host* *Host* Wink

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:57

Så røg vi da vist lige ud på et lille sidespor :) Halfdan og Alexander: I ved begge godt, at jeg river jer rundt i den konkurrence Cool 

------

Re-poster lige mit indlæg fra tidligere i dag, så vi kommer tilbage på rette spor:

Jeg har nu fået skrevet alle de tekster, der blev bestilt i kølvandet på mit seneste indlæg her i tråden. 

Selvom jeg for tiden arbejder hårdt på et nyt site, der skal konkurrere med et par andre skribenter herinde fra (hvem når først 5000,- i indtjening på en måned), så har jeg naturligvis også tid til at skrive SEO-artikler og ganske almindelige tekster til dig. 

Det er jul og det er cool, så jeg kører med 10% rabat på alle nye ordrer frem til 24. december. 

Jeg modtager din mail på kristofferfoens@gmail.com

Go' jul :)

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:16
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:12

Comware:
En artikel som http://www.fandroid.dk/seks-seje-android-apps/ koster 160 kr. plus moms?

Ja, hvad er der galt med det? Det er en velskrevet artikel på over 400 ord optimeret til en søgemaskine. Hvis du nu bestilte 10 af dem er jeg sikker på Kristoffer kunne lave dem billigere end 160, men forstår da godt hans udgangspris :-)

Faktisk uddybende synes jeg at netop lister med "bedste xx" er mere krævende fordi det kræver en del varieret research end bare at skrive 400 ord om et program.

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:32

Kristoffer Broholm:

Ja, hvad er der galt med det? Det er en velskrevet artikel på over 400 ord optimeret til en søgemaskine. Hvis du nu bestilte 10 af dem er jeg sikker på Kristoffer kunne lave dem billigere end 160, men forstår da godt hans udgangspris :-)

Faktisk uddybende synes jeg at netop lister med "bedste xx" er mere krævende fordi det kræver en del varieret research end bare at skrive 400 ord om et program.

Syntes ikke lige at jeg skrev, at der var et problem med det :) Det er jul på med ja-hatten - Jeg ville bare forstå det da de fleste referencer var ca 25% større end den største af de nævnte priser.

Det lyder godt hvis der er rabat, skal bruge 15-30 stykker, men nu må vi se hvad trådstarter siger :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)