Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren skribent tilbyder tekst til dit site

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er teksterne søgeoptimeret, eller skal jeg selv gøre det?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:41

Comware:
Syntes ikke lige at jeg skrev, at der var et problem med det :) Det er jul på med ja-hatten - Jeg ville bare forstå det da de fleste referencer var ca 25% større end den største af de nævnte priser.

Ah okay, det må du undskylde! Det virkede bare som om du stillede spørgsmåltegn ved kvaliteten, lidt "kan det virkelig passe"-agtigt. Nu hvor jeg læser det igen ser jeg også den anden mening, undskyld igen og held og lykke med dine hjemmeside ;)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:41

Comware:

Syntes ikke lige at jeg skrev, at der var et problem med det :) Det er jul på med ja-hatten - Jeg ville bare forstå det da de fleste referencer var ca 25% større end den største af de nævnte priser.

Det lyder godt hvis der er rabat, skal bruge 15-30 stykker, men nu må vi se hvad trådstarter siger :)

Hey hey,

Det er nemmerlig jul og det kan vi da godt fejre lidt endnu, så hvis du sender en mail til mig (på kristofferfoens@gmail.com), så kan vi lige snakkes ved og jeg kan smide et tilbud sammen, når støvet fra julefrokosterne har lagt sig :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:42

mortenhy:

Er teksterne søgeoptimeret, eller skal jeg selv gøre det?

Dav dav

Jeg har sendt dig en PM :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:08

Jeg håber, alle havde en fornøjelig jul og en god nytårsaften. Det havde jeg i hvert fald :)

I mit firma, Florence Marketing, er jeg begyndt også at lave mindre Wordpress-hjemmesider og der er også en række andre projekter, der kræver min tid. Så jeg har i længere tid ledt efter endnu en skribent til firmaet - han er nu fundet og han er sgu dygtig! Jeg skriver også stadig tekster, men det er meget rart, at vi er to, der kan trække læsset. 

Det var lidt nyt herfra - er der nogen, der mangler tekst? Skype-CoolSmile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I morgen har jeg en fornøjelig 7 timers togtur til Berlin foran mig. Den tid vil jeg meget gerne bruge lidt fornuftigt, så hvis du har brug for SEO-tekster, kan du med fordel sende mig en PM & jeg vil fremtrylle et helt særligt tysklandstilbud til dig. 

God aften, d'herrer.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:23

Team Florence Marketing åbner op for nye ordrer igen :)

Mailen er den samme som altid - kristofferfoens@gmail.com

Hav en god fridag & come on AC Horsens!! Skype-Wink

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)