Nej det er ikke muligt at lave reelle links på en selectbox. Nej du skal ikke vælge den ene linkmetode frem for den anden, du skal vælge begge veje. altså både backlinks og interne links skal der til, da du får mest ud af det på den måde i forhold til SEO. Jep de er klart mere brugervenligt at bruge en selectbox, men jeg vil nu mene at du fx med jquery og lidt viden om det, kan lave en lignende funktion, bare med reelle links i stedet for udelukkende javascriptlinks. Ja man burde tro at Google er klogere end som så, men det betyder nu ikke at de kan alt og at de ikke laver fejl. Derfor er det altid bedst at undgå javascript når der skal linkes, medmindre det rent faktisk er meningen at Google ikke skal følge linket, fx hvis man vil styre hvor linkjuice skal føres hen. Så altid vælge den vej hvor der kan opstå færest fejl, og det er nu engang at bruge reelle links, og dertil er jquery en god måde at skabe funktionalitet som kan erstatte fx en selectbox med en dropdown som har en scroller. MVH Kim |
Google indekserer ikke hele vores site - et problem med linkstrukturen?

Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
|

se fx denne løsning: http://css-tricks.com/examples/LongDropdowns/ |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
jeg da går hurtigere at blive indekseret og med så få går der lang tid , han burde gør noget ud ad få flere links jo kan også rettet lidt i koderne med , men så få der ser siden , vil han alligevel ikke ligge nummer 1 på google |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal arbejde på begge fronter massivt og skriv løs på siden og arbejde med at videre formidle siden. jeg vil mene at få lavet den bedste side er vejen frem , derved altid forbedre denne her side løbende |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Jo, rigtigt. Men det du sagde før var nu at problemet var at han ingen backlinks har, hvilket du basere ud fra nogle værktøjer som ikke altid har de nyeste data. For få backlinks er og bliver ikke et argument for alle SEO problemer. Det er vigtigt, men det er ikke det tråden handler om, og det er ikke der problemet ligger. I stedet skulle du have set på hans hjemmeside, for at se hvor crawling problemet ligger, for som han sagde er hans site kun delvist indekseret, hvilket i første omgang betyder at Google har set hans hjemmeside, og at der kan være et sted hvor der er crawlingproblemer, altså elementer som er lavet for dårligt i forhold til søgemaskinerne. Selvfølgelig kan vi blive enige om at han også bliver nød til at bygge links, men endnu vigtigere er det nu at hans site ikke har nogle indekseringsbarrierer nogen steder. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Mikael, Jeg hører dig. Nu er sitet launchet for 14 dage siden, så der er naturligvis ikke mange indgående links, det skal nok komme. Mathias |

Eller denne løsning som på et tidspunkt også bliver en del af jQueryUI skriver de: http://www.filamentgroup.com/lab/jquery_ipod_style_and_flyout_menus/ en meget cool løsning vil jeg mene, som tager brug af reelle links. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Netop, det er det jeg mener jeg måske har. Vil lige se nærmere på, hvordan jeg får lavet selectboxe med "ordentlige" links (jquery). Takker igen. Mathias |

Denne gang må du godt kalde det dropdown menuer :) det er nemlig det jeg har vist dig er. Det du har på hjemmesiden nu er selectboxe :) se nedenfor:
|
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig