En anden 'hurtig' løsning kunne jo være, at du på hver af kontinentsiderne under din tekst lavede nogle tekstlinks til f.eks. 8-10 'populære rejselande' i det kontinent. På siderne for hvert af landene laver du så også tekstlinks i bunden til 8-10 lande indenfor det kontinet, således at du sikrer dig at hvert land får netop 8-10 interne tekstlinks. Det kan sikkert laves, så det stadig ser pænt ud. |
Det kunne også være en mulighed, men den metode jeg nævner minder mest om det han har nu. Men der er intet i vejen for at man blander de 2 metoder, det er kun godt for siden at linke på kryds og tværs.Michael S. Nielsen:En anden 'hurtig' løsning kunne jo være, at du på hver af kontinentsiderne under din tekst lavede nogle tekstlinks til f.eks. 8-10 'populære rejselande' i det kontinent. På siderne for hvert af landene laver du så også tekstlinks i bunden til 8-10 lande indenfor det kontinet, således at du sikrer dig at hvert land får netop 8-10 interne tekstlinks.
Det kan sikkert laves, så det stadig ser pænt ud.
Jeg selv ville nok vælge en metode som den jeg har linket til, og på hver lande side så linke tilbage til kontinent siden, med et hashtag i urlen for det land man nu er kommet fra.
for en god ordens skyld, indsætter jeg da lige linket igen http://www.filamentgroup.com/lab/jquery_ipod_style_and_flyout_menus/