Vi er pt. ved at ændre grafik på vores webshop, som de sidste par år har set ud som den gør i dag. Vi vil gerne have jeres input om vores valg af farver til den nye side contra den gamle. Der er udelukkende farverne der er ændret og ikke selve designet.
Så skyd gerne siden i sænk - vi er åben for al kritik men selvfølgelig også ros. Kritik/ros må gerne gives på både det nye og det gamle design.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
MEGET bedre! Hele designet træder meget mere frem på siden, end det gamle gjorde.
Jeg foretrækker personligt den sorte top fremfor blå. Men måske en hel tredje farve ville være endnu bedre. En "call-to-action" farve som orange eller grøn.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Enig, det nye er mere i iøjefaldende.. Det gamle design som sådan set er samme struktur ser bare kedelig og flad ud.. Nu er der kommer mere luft ind.. Det ser meget bedre ud.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
En lille tilføjelse: Det eneste, jeg ikke bryder mig om, er den røde tekst til venstre, som skærer i øjnene. Den ville jeg lave grøn som den øvrige tekst.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Mange tak for jeres input og der må gerne komme endnu flere.
Vedr. teksten i venstre side kommer den kun til syne efter vores lukketid, men den vil forsøgsmæssigt blive ændret i farven.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Har kigget lidt, og kan rigtig godt lide det nye layout, men har I prøvet at lave det nye udseende, men med de "gamle" farver? Synes nemlig at den "gamle" side har mere liv over sig, men at den nye side har et pænere layout.
Der står kunde info højre side svartid telefon 14.49 minutter det virker som meget tid at man skal side i en vente kø for at få fat i dig svar mail samme tid står der , det er lang tid synes jeg og ellers det yderste troværdig look giver det et lille ned ad på troværdighed listen.
kontakt siden , er meget svær at finde , sæt det op som en af de vigtigste sider , husk kontaktformular en god ide derved lettere at kontakte dig
Mange muligheder i siden vis haves tid kan der virkeligt komme noget at ske , lav en ordbog til alle kerne ord og da der er mange kan der komme mange ordforklaringer på siden derved mere i det organiske søgeresultatet og flere chancer for folk linker til dig da du giver en viden videre , husk ved den interne struktur lav en underside til hvert kerne ord den starter h1 omkring dette ord og hver gang det nævnes linker du til denne side
giv alle billeder titler og tags , derved chance den kommer i google billedet søgning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Anders@ Hej, der er ingen forskel overhovedet på den gamle og den nye side andet end farverne - burde der ikke være
Mikael@ det er jo netop tiden det tager for et svar der vises på siden og da der er lukket pt. Vil svartiden være lang, ordbog findes allerede på siden, alt tag findes allerede på alle billeder !