Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de svar der er kommet.
Og der må gerne komme endnu flere, men der er vist ingen tvivl om at det nye design er bedre og mere tidssvarende.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11

Bærbar.com:

Mikael@ det er jo netop tiden det tager for et svar der vises på siden og da der er lukket pt. Vil svartiden være lang, ordbog findes allerede på siden, alt tag findes allerede på alle billeder !

jeg ville fjerne det går den tid for det kan misforstås , jeg ville skrive telefon tider åben mellem klokken - klokken 

jeg kunne ikke finde al tags på alle billeder men der er også mange 

ordbog fungere ikke der er ikke et interne links hver gang et kerne ord nævnes  linker det til den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:24

Det nye design er klart bedre. Som det tidligere er nævnt, er farven sort mere passende, og det ser godt ud med den friske grønne lime farve som kontrast. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael,

Jeg har kigget lidt på både det gamle og det nye design og jeg gad godt se en blanding af de to.

Jeg kan godt lide farverne på det nye design - de er lidt mere fremtrædende. Men jeg synes at de kantede "headere" på boksene fra det gamle design - At de er helt kantede i venstre hjørne og lidt skrå i højre. Dem kan jeg bedre lide end de runde hjørner fra det nye.

Så hvis jeg skulle lave nogle ændringer, så ville jeg beholde farverne fra det nye design og så lave det lidt mere kantet (ikke så mange runde hjørner). 

Og lidt mindre afrundede hjørner i toppen hvor menuen og logoet er - måske nøjes med en 7-8 pixels.

Og så noget helt andet - det ville runde det lidt bedre af, hvis der kom en footer på designet - en eller anden boks der går på tværs med telefonnr, email, cvr-nr. eller hvad ved jeg. Bare for vise at her slutter siden.

Men ellers ser det rigtig flot ud!

Hav en fortsat god onsdag!

Med venlig hilsen
Mark Andreasen 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:13

Bærbar.com:
Anders@ Hej, der er ingen forskel overhovedet på den gamle og den nye side andet end farverne - burde der ikke være

Mikael@ det er jo netop tiden det tager for et svar der vises på siden og da der er lukket pt. Vil svartiden være lang, ordbog findes allerede på siden, alt tag findes allerede på alle billeder !

Hej igen

Altså selve opsætningen af layout er den samme, men det jeg mente var nu mere fx rundingerne på menuerne i siderne, samt den indadgående skygge i fx banneret øverst. Noget i den stil, og så de nuværende farver? Smile Håber du forstår mig ret.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)