Jeg kan altså ikke huske den præcise URL for, hvor jeg læste det. Men det var altså på nogle af Googles egne sider. De har allerede effektueret "straf" for misbrug af link building. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor meget man skal linkbuilde, før de indfører straffen. |
ppehrson:Morten Madsen:Source or it didn't happen!
Dermed ikke sagt at jeg ikke tror på det, jeg er dog noget skeptisk overfor det statement.
Jeg kan altså ikke huske den præcise URL for, hvor jeg læste det. Men det var altså på nogle af Googles egne sider.
De har allerede effektueret "straf" for misbrug af link building. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor meget man skal linkbuilde, før de indfører straffen.
så lang tid man beholder linket de steder hvor man får links betyder det ikke noget jo i yderste tilfælde der findes enkel sider download og ulovlig ting fra .
ja du vidst mig lidt , men så var det fordi du forstod det forkert for tog det med forum links og alt muligt der bare slettes der man får noget fra de steder man andre ønsker en er og de steder er det links man beholder , derved videre formidle en god viden og du får noget retur igen