Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Source or it didn't happen!

Dermed ikke sagt at jeg ikke tror på det, jeg er dog noget skeptisk overfor det statement.

Jeg kan altså ikke huske den præcise URL for, hvor jeg læste det. Men det var altså på nogle af Googles egne sider.

De har allerede effektueret "straf" for misbrug af link building. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor meget man skal linkbuilde, før de indfører straffen.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00

ppehrson:

Morten Madsen:

Source or it didn't happen!

Dermed ikke sagt at jeg ikke tror på det, jeg er dog noget skeptisk overfor det statement.

Jeg kan altså ikke huske den præcise URL for, hvor jeg læste det. Men det var altså på nogle af Googles egne sider.

De har allerede effektueret "straf" for misbrug af link building. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor meget man skal linkbuilde, før de indfører straffen.

så lang tid man beholder linket de steder hvor man får links betyder det ikke noget jo i yderste tilfælde der findes enkel sider download og ulovlig ting fra .

ja du vidst mig lidt , men så var det fordi du forstod det forkert for tog det med forum links og alt muligt der bare slettes der man får noget fra de steder man andre ønsker en er og de steder er det links man beholder , derved videre formidle en god viden og du får noget retur igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er klart at links fra sider, der ikke har tusinder af andre links, er bedre.

Linkbuilding er godt, hvis man forstår at bruge det korrekt. Det kræver at man skriver artikler, der er unikke, og har et faktisk indhold.

Linkspamming har aldrig været, og vil aldrig være, effektiv SEO. Man ender med at underminere sig selv.

Din egen branche har set yderligere problemer med det, fordi søgeordene er skudt kunstigt i vejret i pris, så de er nærmest umulige at betale sig fra, hvis man ønsker at benytte sig af adwords.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke læst tråden og behøver heller ikke for at svare dig på dit spørgsmål.

For alt i verden. NEJ NEJ NEJ

Hvis du vil lave seriøs SEO/Linkbuilding kan jeg på det kraftigste anbefale dig IKKE at købe 1000 backlinks for 5$

Det skal du lade de professionelle gøre for dig eller du kan naturligvis også gøre det selv hvis du ved hvad du laver for du kan også skade din forretning/website.

Hvordan ved du om et eller flere at dine backlinks ikke bliver postet på et site der er blacklistet af google ?

Håber mit svar er præcist nok.

Hvad du derimod kan købe på fiveer er 500 followers/likes til din facebook/twitter/youtube profiler.  Det giver god anledning til at andre også syntes godt om dit site (selv om de 500 likes du har købt, i sig selv ingen værdi har) Men igen det koster 5$

Jeg har selv 575 likes på min facebook fanpage (de 500 er købt) og på twitter det samme. Jeg har der 103 (ægte followers) og 500 der er købt.

Men havde jeg ikke købe dem havde jeg måske kun halvdelen af de reelle tal, hvis du kan følge mig.

Fiveer kan bruges til rigtig mange gode ting men ikke til at købe backlinks.

Held og lykke med det.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 16:18

Godt præcist svar. :) Bliver man google blacklistet, skal man nemlig starte forfra. Så er alt arbejdet spild af tid.

For lige at underbygge lidt: Hvis du linkbuilder via forums osv, kan du også sagtens selv komme til at bruge et blacklistet site. Netop derfor synes jeg faktisk, man skal passe lidt på med linkbuilding i det hele taget. Der er ingen brancher, hvor man som lille erhvervsdrivende har så meget tid at spilde.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ppehrson:

Godt præcist svar. :) Bliver man google blacklistet, skal man nemlig starte forfra. Så er alt arbejdet spild af tid.

For lige at underbygge lidt: Hvis du linkbuilder via forums osv, kan du også sagtens selv komme til at bruge et blacklistet site. Netop derfor synes jeg faktisk, man skal passe lidt på med linkbuilding i det hele taget. Der er ingen brancher, hvor man som lille erhvervsdrivende har så meget tid at spilde.

Jeg ved ikke rigtigt hvad din agenda og om du dybest set bare er meget irriteret over at det måske er svært for dig at få plads på Google pga diverse linkbuilders, men de informationer du kommer med er altså ikke helt korrekte.

Bliver man blacklistet af Google kan man lave en reconsideration request og hvis denne går igennem skal man IKKE starte forfra og intet arbejde er spildt.

I øvrigt bliver man IKKE blacklistet fordi man poster et link på et blacklistet site eller to hvis ellers man har en reel side og nogle gode backlinks. Hvis det var sådan at man blev blacklistet så let som du antyder kunne man blot poste nogle links til ens konkurrenter på nogle blacklistede sites og så kunne man nemt lige få blacklistet top10 og rykke op fra side to Big Smile

Så nemt er det heldigvis ikke.

Jeg ved godt du er irriteret over linkbuilding, men dit udsagn om at Google helt går væk fra backlinks som rankingfaktor og at man skal passe med på linkbuilding er overdrevne.

Du vælger i øvrigt også kun at se negativt på tidsforbruget ved at tale om hvor meget tid der er at spilde, har du overvejet at der er mange små erhvervsdrivende der kan have hele deres forretning kørende på baggrund af leads fra søgemaskinerne? Så der er samtidig også enorme summer at vinde hvis man gør det godt i Googles rankings.

Jeg anbefaler i øvrigt IKKE at købe 1000 links for 5 dollars, men dine udsagn omkring linkbuilding generelt er ret langt fra virkeligheden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ppehrson:

Vil dælme gerne se nogle eksempler fra dig hvor du uden link building rangerer på fornuftige søgeord? Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 21:29

Jeg ejer voksenbasen.dk hvor jeg stort set ikke har linkbuildet. Jeg har et par links via nope.dk og erotik klik, men det er faktisk alt.

Og jeg har fået en Google PR3 på tre måneder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59

ppehrson:

Jeg ejer voksenbasen.dk hvor jeg stort set ikke har linkbuildet. Jeg har et par links via nope.dk og erotik klik, men det er faktisk alt.

Og jeg har fået en Google PR3 på tre måneder.

Den er også ældre end min side i samme CMS min www.stripdanmark,dk gik over i det CMS der var en masse nye undersider , der på ny skulle indekseret og oveni før flytning var der en del 404 fejl på denne side

jeg ved ikke om det er en lav pagerank 3 eller høj altså hvor tæt er din på 4 eller er den er tæt ved pagerank 2 , du skal huske pagerank skal for hvert tal et højere x den med 10 altså en pagerank 2 og 4 er der 100 gange forskel med

aktive der sker noget på siden er vigtigt og heri op starten fasen har der været en del ændringer fordi fik lavet del gange 301 peg da , jeg ikke ønsket på den måde som den anden havde troet , derved vis valgt den struktur jeg ønsket fra start af vil det samme system mit selvfølgelige have en højere trustrank da url alle var ældre 

Husk oveni pagerank skal du ikke helt gå efter hvad den viser en side der har lavere rank kan sagtens ligge højere på dine kerne ord fordi der er nogle andre ting google vurdere derved den lavere sidens har større trustrank i google .

jeg har tjekket din side , den ligger jo ikke vildt godt på nogle kerne ord derved giver du en af de bedre eksempler på at man ikke skal kigge på pagerank men på siden placering i google , det kan godt være du mener google ikke er vigtig men der er jeg uenig med dig , derved tjek lige din sidens placering en ekstra gang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 22:31

Ja, jeg ved godt at pagerank 3 er et gennemsnit. Nogle sider kan være på 1 (eller 0) andre på 8...

Men en pagerank 3 er en pagerank 3 uanset om den er 3.1 eller 3.9 ... på det punk skelner Google (og andre) ikke...

men kernen er at 95% af min SEO kommer fra søgeord og artikel (videocontent) ord. Siden er fyldt med (tæt på unikke) småartikler. Der er ca. 3000. Men de er lagt på siden som faktisk indhold, der kan bruges til noget.

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)