Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er langt flere faktorer der spiller ind i forhold til om hvorvidt det er skadeligt at købe den slags links fx den øvrige linkprofil, domænets alder, trust, indhold, anker tekst variation osv. Der er en grund til at du ikke ser disse links ret meget mere hos konkurrenterne. Prøv gerne selv med et nyt domæne og se hvad der sker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33

jeg vil klart anbefale at lave det manuelt , det kan klart betale sig at lave alt unikt fra at starten det giver bedste i sidste ende vil jeg mene lige vel hvad. Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 05:43

Som jeg har fortalt Mikael privat, har jeg læst at Google er ved at ændre strategi. Indenfor ret nær fremtid vil linkbuilding ikke betyde det fjerneste, og derfor vil alt det arbejde med at skabe links betyde nul og niks.

Faktum er at når folk begynder at misbruge et ellers godt koncept, må det udskiftes, og det er det, Google arbejder på. Linkbuilding er blevet skadeligt i alle henseender, for hvis man kan øge populariteten af sin egen side ved selv at lave links til den, så forsvinder selve ideen med popularitet. Jeg tror desværre Googles løsning er at fjerne link relevans og linkværdi fuldstændig, så vi får den gamle Google, som baserer værdier på rene klik-rater.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ppehrson:

Som jeg har fortalt Mikael privat, har jeg læst at Google er ved at ændre strategi. Indenfor ret nær fremtid vil linkbuilding ikke betyde det fjerneste, og derfor vil alt det arbejde med at skabe links betyde nul og niks.

Faktum er at når folk begynder at misbruge et ellers godt koncept, må det udskiftes, og det er det, Google arbejder på. Linkbuilding er blevet skadeligt i alle henseender, for hvis man kan øge populariteten af sin egen side ved selv at lave links til den, så forsvinder selve ideen med popularitet. Jeg tror desværre Googles løsning er at fjerne link relevans og linkværdi fuldstændig, så vi får den gamle Google, som baserer værdier på rene klik-rater.

Kunne du ikke komme med en kilde til det du skriver, du skriver du har læst det.

Backlinks er kommet til at betyde mindre for rankings da andre faktorer er blevet kraftigere, f.eks. social media.

Men at tro Google fjerner en rankingfaktor fordi den kan manipuleres er naivt, social media og klikrater kan jo også manipuleres. Måske de mener den skal fjernes fordi de kan lave rankings bedre på andre måder, men at tro de fjerner den fordi den kan manipuleres er tåbeligt, de andre rankingfaktorer jo også kan manipuleres og dermed så skal fjernes (?).

Hvad mener du med "den gamle Google, som baserer sig på klikrater"?

EDIT: at skrive at linkbuilding er blevet skadeligt i alle henseender er endnu mere forkert. Hvis jeg skriver en super god og relevant artikel til en af mine kollegaer og linker til en side på min hjemmeside hvor man kan læse endnu mere om emnet, er det så skadeligt?

Eller hvad med jeg laver en gratis service på min side og skriver ud til relevante blogs om denne nyhed og de linker tilbage til min gratis service. Er det skadelig linkbuilding?

Linkbuilding er bestemt ikke skadeligt i alle henseender

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:02

ppehrson:

Links vil aldrig komme til at betyde nul og niks, uanset hvordan man vender og drejer den. links vil nærmere få en lavere betydning, men det er nu langt fra det samme som at sige at det intet kommer til at betyde. Det kommer stadig til at være en af de største faktore.

Jeg ved godt at folk snakker om sociale medier som noget der er meget anderledes end links, og det er det da også på mange punkter, men i sidste ende handler det nu også  om at få links og omtale.

Husk på at der i linkbuildingens verden er mere end bare et link fra en side til en anden, ved du hvad du snakker  om, ved du også hvad jeg snakker om.

Alt kan og vil blive manipuleret, og det er sket gennem de sidste 10 år og det gør det også i de næste 10 år. uanset hvad Google render og finder på at sjove og mindre sjove ting.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:59

ppehrson:

Source or it didn't happen!

Dermed ikke sagt at jeg ikke tror på det, jeg er dog noget skeptisk overfor det statement.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04

ppehrson:

Okay det har du altså ikke overbevidste mig om , det kan være det betyde mindre men aldrig det fjernes helt  jo og folk tror de kan overbevise mig eller misforstår mig kan både lange samtaler og nogle gange debat tråd , men i alt få jeg da mere viden vis ikke får jeg mere overbevidste mig selv og måske forsæt misforstår den anden mig men stoppet men samtale stoppet og debat tråd stoppet 

jo vis sender mail kan  jeg misforsås skriver nogle gange  hurtigt og er oveni ordblind , har jo CD ord7 der skriver ordene før er man færdig fordel når ordblind men når sider i tog kan man klikke på det forkerte ord og hastigheden kan være yderste høj skrivehastigheden derved ser folk mig ikke som ordblind jo kan ikke altid slå lyd til høre om valgt korrekt ord sider jo ikke altid stille sted det gør man skrivere hurtigt og tror korrekt

Men vis nogle misforstår en kan de skrive hvorfor mener du det . er det du mener , men i alt tænker ikke så meget over nogle gange skriver forkerte folk kan jo bare spørge og jeg ved jeg aldrig kommer til at skrive perfekt så tager det ikke så tungt for jeg vil ikke sige jeg skal slet ikke skrive noget , derved vil jeg grundet ordblindhed gør slet ikke skrev noget , men der skal være plads til alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Google kommer ikke til at fjerne værdien af links lige foreløbigt, selvom jeg bestemt ikke har kunnet undgå den nye trend blandt seo'er som taler om social media før alt andet. Det er der bare ikke nogen beviser på. Hvis mig en side som ranker for et bare nogenlunde kompetetivt ord uden stærke links.

Hvis Google baserede sig på sociale faktorer primært, ville det bare betyde at sociale medier ville blive spammet fuldstændig til med falske profiler og netværk.

Google er ikke så smart endu som de prøver at give udtryk for. Det ved jeg, fordi jeg har ranket 1 siders websites med minimalt indhold over store, relevante firmaer. Og det er ikke sket med brug af sociale medier.

Dermed ikke sagt at Google ikke bruger sociale medier i deres algoritme. Google forsøger jo altid at vurdere hvad der er mest relevant ved at se på nettets infrastruktur til din side. Det er Google hamrende gode til, men at forstå relevans/kvalitet i forhold til sociale medier er straks en anden sag. Det er jo ikke nødvendigvis godt indhold du anbefaler på Facebook fordi du har 1500 venner, måske snarere det modsatte. Indtil Google har fået success med deres eget sociale netværk vil jeg stille mig skeptisk over for sociale mediers direkte rolle i SEO.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:22

Erik Hamre:

Google kommer ikke til at fjerne værdien af links lige foreløbigt, selvom jeg bestemt ikke har kunnet undgå den nye trend blandt seo'er som taler om social media før alt andet. Det er der bare ikke nogen beviser på. Hvis mig en side som ranker for et bare nogenlunde kompetetivt ord uden stærke links.

Hvis Google baserede sig på sociale faktorer primært, ville det bare betyde at sociale medier ville blive spammet fuldstændig til med falske profiler og netværk.

Google er ikke så smart endu som de prøver at give udtryk for. Det ved jeg, fordi jeg har ranket 1 siders websites med minimalt indhold over store, relevante firmaer. Og det er ikke sket med brug af sociale medier.

Dermed ikke sagt at Google ikke bruger sociale medier i deres algoritme. Google forsøger jo altid at vurdere hvad der er mest relevant ved at se på nettets infrastruktur til din side. Det er Google hamrende gode til, men at forstå relevans/kvalitet i forhold til sociale medier er straks en anden sag. Det er jo ikke nødvendigvis godt indhold du anbefaler på Facebook fordi du har 1500 venner, måske snarere det modsatte. Indtil Google har fået success med deres eget sociale netværk vil jeg stille mig skeptisk over for sociale mediers direkte rolle i SEO.

Yes

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Google kommer ikke til at fjerne værdien af links lige foreløbigt

Og benzin- og dieseldrevne biler stopper ikke med at virke imorgen, bare fordi der nu er kommet lidt gang i elbilerne.

/Brian
Undskyld, men for en gang skyld er der en bilanalogi der holder :-) 

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)