De fleste af jer kender Fiverr, og mange af jer er nok stødt på tilbud som denne, hvor man kan købe tusindvis af backlinks for kun 5 dollars.
Jeg har hørt, at det ikke virker og at det gør mere skade en gavn. Men som det står lige nu, så er der ialt 3130 der har købt dette tilbud og 3106 af dem er tilfredse.
Hvad er jeres erfaringer med dette, og kan i bevise at det virker/ikke virker?
lad være med at købe links der, men arbejde stille og roligt manuelt og lave det unikke gode arbejde det giver meste i sidste ende
Det klart at man selvfølgelig selv skal arbejde stille og roligt med noget seo, men hvis man for bare 5 dollars kan få et forspring i forhold til sine konkurrenter, så er det vel værd at købe?
Jeg spekulerer bare over hvorfor mange siger, at det ikke kan betale sig, men alligevel er 99,5% af de folk der har købt tilbuddet tilfredse med det. Nogle der kan forklare hvorfor?
Det er et blackhat SEO-program som spammer forums, blogs og gæstebøger rundt omkring! Den opretter selv brugere, verificere sig selv, og spammer "the living crap" out of them! Hold dig fra det lort.
lad være med at købe links der, men arbejde stille og roligt manuelt og lave det unikke gode arbejde det giver meste i sidste ende
Det klart at man selvfølgelig selv skal arbejde stille og roligt med noget seo, men hvis man for bare 5 dollars kan få et forspring i forhold til sine konkurrenter, så er det vel værd at købe?
Jeg spekulerer bare over hvorfor mange siger, at det ikke kan betale sig, men alligevel er 99,5% af de folk der har købt tilbuddet tilfredse med det. Nogle der kan forklare hvorfor?
'Når din taxa chaffør anbefaler dig at købe en aktie er det på tide at sælge'
Salgtekst er nok svaret.
Men jo selvfølgelig virker det, men se på det på denne måde.
Det virker kun kortvarrigt, da linksne i mange tilfælde vil blive slettet igen, da metoderne der bliver brugt ikke er efter en standard der hedder, lad være med at spamme. Dit rygte/domænets rygte spreder sig også, og det er i de fleste tilfælde ikke et godt rygte man får. Vil du fx gerne ses som en spammer? Linkene er tit af meget lav værdi.
Men jo selvfølgelig virker det, men der er konsekvenser og risici, flere end jeg lige gider at skrive her.
Hvis det var skadeligt ville folk ligge og købe links til deres konkurrenters hjemmesider, så det er næppe skadeligt. I værste fald er det spild af penge.