Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af jer kender Fiverr, og mange af jer er nok stødt på tilbud som denne, hvor man kan købe tusindvis af backlinks for kun 5 dollars.

Jeg har hørt, at det ikke virker og at det gør mere skade en gavn. 
Men som det står lige nu, så er der ialt 3130 der har købt dette tilbud og 3106 af dem er tilfredse.

Hvad er jeres erfaringer med dette, og kan i bevise at det virker/ikke virker?

Håber at høre fra jer! :-) 
- Mikkel 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22

lad være med at købe links  der, men arbejde stille og roligt manuelt og lave det unikke gode arbejde det giver meste i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:23

Altså jeg har købt dem, om de virker aner jeg ikke, det må jeg jo se med tiden..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 22:40

Mikael christiansen:

lad være med at købe links  der, men arbejde stille og roligt manuelt og lave det unikke gode arbejde det giver meste i sidste ende

Det klart at man selvfølgelig selv skal arbejde stille og roligt med noget seo, men hvis man for bare 5 dollars kan få et forspring i forhold til sine konkurrenter, så er det vel værd at købe?
Jeg spekulerer bare over hvorfor mange siger, at det ikke kan betale sig, men alligevel er 99,5% af de folk der har købt tilbuddet tilfredse med det.
Nogle der kan forklare hvorfor? 
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:45

De virkede rigtig godt i ca. 6 måneder sidste år, nu er de helt værdiløse og højst sandsynligvis skadelige.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Han bruger xrumer!

Det er et blackhat SEO-program som spammer forums, blogs og gæstebøger rundt omkring! Den opretter selv brugere, verificere sig selv, og spammer "the living crap" out of them! Hold dig fra det lort.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel:

Mikael christiansen:

Det klart at man selvfølgelig selv skal arbejde stille og roligt med noget seo, men hvis man for bare 5 dollars kan få et forspring i forhold til sine konkurrenter, så er det vel værd at købe?
Jeg spekulerer bare over hvorfor mange siger, at det ikke kan betale sig, men alligevel er 99,5% af de folk der har købt tilbuddet tilfredse med det.

'Når din taxa chaffør anbefaler dig at købe en aktie er det på tide at sælge'

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:48

Mikkel:

Mikael christiansen:

Salgtekst er nok svaret.

Men jo selvfølgelig virker det, men se på det på denne måde.

Det virker kun kortvarrigt, da linksne i mange tilfælde vil blive slettet igen, da metoderne der bliver brugt ikke er efter en standard der hedder, lad være med at spamme. Dit rygte/domænets rygte spreder sig også, og det er i de fleste tilfælde ikke et godt rygte man får. Vil du fx gerne ses som en spammer? Linkene er tit af meget lav værdi.

Men jo selvfølgelig virker det, men der er konsekvenser og risici, flere end jeg lige gider at skrive her.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den eneste løsning for at få backlinks er at arbejde for dem, og det tager tid. Men i sidste ende er det den eneste løsning :)

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det var skadeligt ville folk ligge og købe links til deres konkurrenters hjemmesider, så det er næppe skadeligt. I værste fald er det spild af penge.

/Anders

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)