Hej alle !
Men som jeg bl.a. skriver kommer linkbuilding senere. Jeg er mere interesseret i hvordan jeg finder de "rigtige" søgeord/sætninger ? Det hjælper nok ikke meget at jeg ikke ved hvem jeg skal henvende mig til ? Og derefter kommer for mig bl.a. indhold, linkbuilding, udseende, design m.m. Ib Råd & mal |
Der er alt for mange gode spørgsmål nu til mig, men måske de andre er oppe længere :-)
Mht valg af søgeord er du den klogeste. Eller også er det dem du har ansat der taler med kunder der ved det.
Det er et spørgsmål om at finde alle de søgeord som alle dine mulige kunder kan finde på at bruge. Også der sætninger med spørgsmål de kan finde på at fyre af.
Nu er jeg mest IT-person, men hvis jeg skal ind og købe maling, så er jeg 100% blond. Mine spørgsmål vil blive derefter, men være meget logiske efter: "Hvad får jeg ud af at betale 499,- for den her hvide maling fremfor 749, for den anden hvide maling?".
"Hvorfor skal jeg vælge den ene maling fremfor den anden".
Det er i dit kendskab til dine kunders spørgsmål du kan forsøge at lave god SEO. De skriver så nok ikke direkte hvad de ville have sagt, så der skal man tænke næste skridt. Hvad skriver de så?! De skulle så gerne få dit svar i Google.