Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 8 ud af 15 (149 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle meget små tal at bygge konklusioner på. Og husk også at en onsdag og en fredag ikke er helt det samme. :-) 

Kig i stedet på om du har rankings som har været gode og stabile, som nu pludselig er rykket rundt.

Mvh Anders Saugstrup

Du har nok ret. Synes bare det var lidt mistænktsom med så stor en nedgang af besøgende.

Kan en stor mængde affiliatelinks være skyld i at man er flyttet længere ned på søgeresultaterne på Google?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:02

Den smarte iværksætter:
Kan en stor mængde affiliatelinks være skyld i at man er flyttet længere ned på søgeresultaterne på Google?

Det er for tidligt at svare på det. Men jeg gætter på at det ikke er så sort/hvidt.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:18

Smart iværksætter @ Den her belyser nogle af problemstillingerne meget godt.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:21

Mange her i denne tråd, der mener, at google ruller sin update tilbage igen! Synes, at det lyder underligt. Hvorfor skulle google rulle denne Panda-update ud, hvis de alligevel ruller den tilbage?

Hvad er logikken idet? Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan komme på en forklaring på dette ræsonnement??

Elektriker i Odense

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:24

Den smarte iværksætter:

Det er nogle meget små tal at bygge konklusioner på. Og husk også at en onsdag og en fredag ikke er helt det samme. :-) 

Kig i stedet på om du har rankings som har været gode og stabile, som nu pludselig er rykket rundt.

Mvh Anders Saugstrup

Du har nok ret. Synes bare det var lidt mistænktsom med så stor en nedgang af besøgende.

Din hjemmeside kan også vurderes som ny , vis du har fået op gang et par måneder og de nu går ned igen , jeg ved ikke hvornår din side første gang fandtes google og hvornår den steg op på de pladser nu vis først fik pladserne i august - september kan det bare være fordi det er en meget nye side 

Tidspunkt købt domæne betyder ikke det vilde , aldre bestemmes efter hvornår siden blev fundet af google og det er næsten  det  meste almindelige jeg ser har på amino.dk hvor de skriver deres side er gået ned er det fordi den ikke er så gamle deres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi det er en lorte update :-). Og det siger jeg ikke fordi jeg jeg er særlig ramt. Nogle af mine sider er rykket lidt tilbage, men det skal jeg nu nok indhente igen. Der problemet ligger, er at en masse af mine crap sider er stormet frem.

Om de ruller den helt tilbage eller justere den ved jeg ikke. Mit gæt er at de laver noget, så resultaterne minder mere om det vi havde før, end nu. Det er også det som jeg kan læse rundt omkring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32

Anders Brandt:

Mange her i denne tråd, der mener, at google ruller sin update tilbage igen! Synes, at det lyder underligt. Hvorfor skulle google rulle denne Panda-update ud, hvis de alligevel ruller den tilbage?

Hvad er logikken idet? Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan komme på en forklaring på dette ræsonnement??

Jeg gætter på en af grundene kan være , de ønsker forskeligge sider øverste i google ikke altid samme  sider .

De fin justere efter de har lavet opdatering, derved kommer der i alt det bedste frem , men i alt har vi set nogle andre sider , derved givet mig en ny oplevelse

Hvorfor justere til mindre sider , nu ser folk nogle andre sider , dog har set før små sider , har fået et boost i kort tid og det flere på en gang 

Hvad sker nu , et stykke tid har folk set andet , nu vender det lidt tilbage igen og sådan går det lidt frem og tilbage , da google er søgemaskine ønsker den os give ny resultater så vis også ser nogle andre sider 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:32

Anders Brandt:

Fordi det bliver pinligt for Google hvis de leverer dårlige resultater. Jeg synes bestemt ikke denne opdatering har gjort søgeresultaterne bedre og det siger jeg ikke bare fordi jeg er blevet ramt. Google ændrer og tester konstant. Er man til konspirationsteorier kunne man tro at Google spekulerede i tilfældige udsving for at få folk til at købe de 'stabile' Adwords.

Google ved Pandaen rammer ved siden af. Indtil videre har det været begrænset hvad der er sket af skade.

Problemet med den nye Panda form baseret på bruger-kvalitets data er at du risikerer at blive ramt fordi du har noget tilfælles med en lang række dårlige sites, også selvom dit site er godt. Pandaen slår nok scraper og spam siderne ihjel, men det sker ikke uden uskyldige ofre.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:34

Anders Brandt:

Casper Schneidereit:

Fordi det er en lorte update :-). Og det siger jeg ikke fordi jeg jeg er særlig ramt. Nogle af mine sider er rykket lidt tilbage, men det skal jeg nu nok indhente igen. Der problemet ligger, er at en masse af mine crap sider er stormet frem.

Om de ruller den helt tilbage eller justere den ved jeg ikke. Mit gæt er at de laver noget, så resultaterne minder mere om det vi havde før, end nu. Det er også det som jeg kan læse rundt omkring.

Enig med Casper.

Husk at Google er en butik som alle andre, som laver nogle fejl løbende, retter til osv. Ikke noget underligt i det.

Nu hvor ændringen er rullet ud får Google jo pludselig en masse data ind. Måske ser de at en masse mennesker klikker på resultat 1 og derefter hurtigt kommer tilbage for at klikke på resultat 2 i stedet. Det er et signal om at noget skal rettes bedre til eller rulles tilbage.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:37

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 8 ud af 15 (149 indlæg)