Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmelavet shopløsning

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne have lidt feedback på denne shopløsning, inden jeg runder den helt af:

http://danmark.shopwithsocks.com/40/

> Der er en række billeder der skal tages om, men der burde være nok data til at få et autentisk billede af shoppen.

Punktet om 'brugeren opfatter der bliver lagt en vare i kurven' er jeg lidt bekymret for. Der er ingen reload af hovedsiden. Giver det mening, med boksen hvor man skal vælge 'antal par'?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:36

Det er selektionsværktøjet, smid i kurv, fjern fra kurv, og checkout boksen jeg tænker på.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:40

Det ser sgu godt ud.

Meget federe forside end nyesokker.dk! Synes, det er meget mere inspirerende at se alle de produktbilleder - præcis det jeg savner på nyesokker.dk!

Er det "bare" endnu en side med sokker, eller er det meningen, at den skal erstatte den anden?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:46

Tak. Ja jeg har noget af en fotoopgave foran mig. Den skal erstatte min danske version. I den her kan jeg løbende rulle nye sprog / lande på. Systemet beregner fragten udfra vægten, og så er der en gulerod hvis du køber for X kr. Herudover reloader siden ikke når du har smidt et par i.

Tanken er at give det fulde overblik, men også lad brugeren selektere som de vil. Igen vil jeg gerne holde hele købsprocessen simpel. Blandt andet er indkøbskurven en "popup" over siden.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:49

Cool! Har du selv stået for design/logo?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:50

Hej

Fed forside der får en til at blive hængende lidt længer end så amnge andre sider, den counter du har der tælle ned til næste gang der sendes ud af huset er total cool, det kunne mange lære lidt af, dels får kunderne klarr besked hvornår der afsendes dels forpligter det webshoppen til at overheolde denne tidsfrist så det er ren win win.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 19:54

Hej - lige lidt hurtig feedback -rigtig flot og overskuelig side.

Jep det giver fint mening antal par. Der mangler som du selv skriver reload/retur knap til shop fra kassen. Jeg mangler en kontakt side med adresse og tlf nr. Du bør også have et link til hovedsiden i idit top logo. /Jørgen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:56

Tak for feedback!

Kontaktoplysninger, leveringsbetingelser og de andre standard ting kommer jeg ikke uden om :-). Det er også primært navigationen / funktionen i shoppen, som jeg er bange for er for "fancy".

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:04

Jeg opfanger fint, hvad der "lægges i kurven", hvis jeg forstår dit oprindelig spørgsmål korrekt? Jeg udfyldte også "adresse-info", da den poppede op. Jeg kunne ikke komme videre herfra, men går ud fra at det er fordi, du ikke er nået til denne del endnu?

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:06

Hej Casper

Det ser rigtig godt ud, men den fejler i IE9. 

Mvh.
Jesper

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)