Pæn og sober hjemmeside.
På siden "om os" skriver du, at B-service er et enkeltmandsvirksomhed. Det får mig til at tro, at det kun er dig, der gør rent. Nedenunder skriver du "vi", men det sådan set ok, fordi et firma er "vi". Dernæst skriver du så på siden "Arbejdsområde", at "Rengøring foretages af vore kvalificerede medarbejdere". Så får jeg indtryk af, at der er flere ansatte. Hvis dette er tilfældet, foreslår jeg dig at skrive på siden "Om os", at "B-service er et firma, der har eksisteret siden 2009" eller noget i den stil. Det kan du overveje.
På siderne fylder teksterne hele skærmens bredde. Du kan overveje, om det er muligt at opstille teksterne i kolonner, da det letter læsningen, så øjnene ikke skal vandre så langt.
På siden "Om os" skriver du også: "Det er ligeledes meget vigtigt for B-service at minimere enhver anledning til reklamation samt gennemføre en hurtig og effektiv udførelse af den givne opgave".
Det ville jeg omformulere til: "Det er meget vigtigt for B-service at gennemføre en hurtig og effektiv udførelse af den givne opgave, bl.a. fordi det giver os den bedste anbefaling". Jeg tror, det psykologisk set er bedre at gå efter god omtale fremfor at undgå dårlig omtale. Det kan du overveje.
På siden "Arbejdsmiljø" omtaler du svanemærket. Var det en ide at vise et billede af svanemærket, så folk kan genkende det? Det kan du overveje.
Over and out.