Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min side ..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået lavet en ny hjemme side www.bservice.dk ..

Håber i kan smide nogle feedback , så den kan blive god ..

på forhånd tak

B

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:13

Fin hjemmeside. Men overvej at vælge nogle billeder som er af højere kvalitet. Billederne ser ikke så fine ud pga. pixels.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:19

Nu kan det være fordi jeg sidder på en 11'' skærm, men siden opfører sig lidt underligt, og jeg kan scrolle både vertikalt og horisontalt. Er det meningen?

Derudover er det som om teksten på http://www.bservice.dk/index.php/kontakt er mere til venstre på siden end tekste på de resterende udnersiden. Derudover er der nok nogle enkelte sproglige ting, jeg selv ville skrive anderledes, men intet alarmerende. :) Overordnet set er det en ganske udmærket hjemmeside, men jeg kunne også godt mangle en prisliste. Det ville være noget, jeg kunne forestille mig, at rigtig mange mennesker ville kigge først efter, når de kom ind på en sådan side. :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:23

Jeg kan ikke umiddelbart sætte en finger på det. Det ser pænt, tillidsvækkende og troværdigt ud. I det store hele ser teksterne også fornuftige ud, synes jeg. Godt arbejde! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41

Pæn og sober hjemmeside.

På siden "om os" skriver du, at B-service er et enkeltmandsvirksomhed. Det får mig til at tro, at det kun er dig, der gør rent. Nedenunder skriver du "vi", men det sådan set ok, fordi et firma er "vi". Dernæst skriver du så på siden "Arbejdsområde", at "Rengøring foretages af vore kvalificerede medarbejdere". Så får jeg indtryk af, at der er flere ansatte. Hvis dette er tilfældet, foreslår jeg dig at skrive på siden "Om os", at "B-service er et firma, der har eksisteret siden 2009" eller noget i den stil. Det kan du overveje.

På siderne fylder teksterne hele skærmens bredde. Du kan overveje, om det er muligt at opstille teksterne i kolonner, da det letter læsningen, så øjnene ikke skal vandre så langt.

På siden "Om os" skriver du også: "Det er ligeledes meget vigtigt for B-service at minimere enhver anledning til reklamation samt gennemføre en hurtig og effektiv udførelse af den givne opgave".

Det ville jeg omformulere til: "Det er meget vigtigt for B-service at gennemføre en hurtig og effektiv udførelse af den givne opgave, bl.a. fordi det giver os den bedste anbefaling". Jeg tror, det psykologisk set er bedre at gå efter god omtale fremfor at undgå dårlig omtale. Det kan du overveje.

På siden "Arbejdsmiljø" omtaler du svanemærket. Var det en ide at vise et billede af svanemærket, så folk kan genkende det? Det kan du overveje.

Over and out.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:47

Hej Bservice

OK side, men men men.. Er det bare mig eller er loadetiden meget lang?

Synes dit tema ser lidt trist ud, jeg mangler nogle mennesker, nogen glade mennesker med en kost i hånden, evt lav en video.

Derudover mangler du/I en lille omgang SEO :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Kontaktsiden

kontakt siden op igen med CVR nummer det skaber troværdighed.

Tekst

Mere tekst på siden der videre formidler en masse viden

Interne links 

Inter links husk alle kerne ord link til en side der omhandler dette kerne ord , derved skabes en interne struktur på siden , husk den side starter med h1  den side kerne ordet omhandler .

Titler

Husk brug h1 i overskrifter h2 h3 og måske også h4 det er titlerne på siden og undertitlerne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:44

Jeg syntes den er pænt og simpelBig Smile "arbejdsområde" knappen er dog lidt uheldig...den ser ud til at bestå af to knapper her hos mig??:S

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Fra  La Mimosa Skrevet kl. 22:58

Meget sober side. Den giver indtryk af et sobert produkt.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:07

Jeg synes, den er helt god.

Der kunne være lidt mere tekst - og link mellem undersiderne. Det er lidt forvirrende at kalde sig "vi" og samtidig understrege, at man er et enkeltmandsfirma - hvorfor ikke stå frem som sig selv med eget navn, billede, beskrivelse af erfaring osv.?

Jeg er også lidt forvirret over, at vinduespudsning er et speciale, for hvis man fremhæver en kompetence som sin bedste, tænker jeg, at så er man til gengæld ikke den bedste på markedet til de andre ting, man tilbyder.

Måske kunne man skrive, at virksomheden er en af de få, der tilbyder vinduespudsning - hvis der altså kun er få i området. :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)