Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man stole på partner-ads?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt tak. 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mosel

Du får lige min mening med på vejen også.

Partner-ads, som affiliate partner kan du rolig stole på. Jeg har ikke oplevet nogen problemer med dem overhovedet og jeg har stået i begge lejre både, som annoncør og partner. Tværtimod synes jeg grundet de er en mindre spiller på markedet at service og hjælpsomheden er bedre end hos mange andre. Derudover er Ken Schultz meget aktiv herinde og det skaber en ekstra trykhed i forhold til evt. problemstillinger man måtte opleve. Jeg synes Ken og Partner-ads virker utrolig opmærksom på netop at levere et godt produkt og på at lytte til de tiltag eller ideer, som man som kunde evt. kommer med.

Når jeg siger mindre spiller på markedet mener jeg bestemt ikke mængden af kampagner eller forskelligheden af dem. Derudover synes jeg ofte at priserne hos netop partner-ads har været bedre på netop de kampagner jeg har skulle bruge.

- Kasper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04

Har du brugt reklamer på din hjemmeside fra andre end partner-ads? 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:24

Hej Mosel

Ja - Jeg bruger flere forskellige affiliatepartnere hele tiden. De har mange af de samme kampagner, men stortset alle udbydere har også unikke kampagner - så som jeg ser det kan man ligeså godt være partner med flere.

- Kasper

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:52

Nu hvor der er en tråd oppe omkring partner-ads, så ville jeg lige høre om man kan lave deeplinks til alle deres kampagner? Eller er det kun muligt med de produktfeeds som allerede ligger der?

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:10

Jeg bruger Google Adsense, som reklamer, men nu hører jeg alle "roser" partner ads.

Er der nogle der kan fortælle hvem af de 2 - der er bedst - eller skal jeg også prøve med flere reklamer på siden ? (eks,partner ads)

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:15

Google Ads og Partner-ads er hvidt forskellige, da Partner-ads er et affiliate netværk. De har bestemte kampagner for nogle bestemte sider, hvorimod Google Ads scanner dit indhold på din side, og herefter automatisk smider nogle reklamer ind, som har noget relevans til dit indhold. Dermd er Google Ads mere automatisk, hvorimod en affiliate side kræver lidt mere arbejde.

Dog kan du sagtens køre begge ting på din side, hvis du kan finde en passende kampagne hos Partner-ads.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:18

Sander:

Nu hvor der er en tråd oppe omkring partner-ads, så ville jeg lige høre om man kan lave deeplinks til alle deres kampagner? Eller er det kun muligt med de produktfeeds som allerede ligger der?

Hej Sander
Prøv at checke FAQen her:
Mvh. Ken
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:23

Tusind tak Ken, det lyder jo hurtigt og nemt Skype-Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:31

nu når vi er i gang med at rose Partner Ads.. så vil jeg også være en af dem

Jeg har brugt dem i sin tid og tjente faktisk en god skilling på deres produkter.

De er hurtige og meget venlige til at svare på spørgsmål. Og så udbetaler de som de skal.

De er klart at vælge igen for mig når jeg "engang i fremtiden" får mit nye barn op og køre på nettet

Supply Chain blæksprutte

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)