Partner-ads, som affiliate partner kan du rolig stole på. Jeg har ikke oplevet nogen problemer med dem overhovedet og jeg har stået i begge lejre både, som annoncør og partner. Tværtimod synes jeg grundet de er en mindre spiller på markedet at service og hjælpsomheden er bedre end hos mange andre. Derudover er Ken Schultz meget aktiv herinde og det skaber en ekstra trykhed i forhold til evt. problemstillinger man måtte opleve. Jeg synes Ken og Partner-ads virker utrolig opmærksom på netop at levere et godt produkt og på at lytte til de tiltag eller ideer, som man som kunde evt. kommer med.
Når jeg siger mindre spiller på markedet mener jeg bestemt ikke mængden af kampagner eller forskelligheden af dem. Derudover synes jeg ofte at priserne hos netop partner-ads har været bedre på netop de kampagner jeg har skulle bruge.
Ja - Jeg bruger flere forskellige affiliatepartnere hele tiden. De har mange af de samme kampagner, men stortset alle udbydere har også unikke kampagner - så som jeg ser det kan man ligeså godt være partner med flere.
Nu hvor der er en tråd oppe omkring partner-ads, så ville jeg lige høre om man kan lave deeplinks til alle deres kampagner? Eller er det kun muligt med de produktfeeds som allerede ligger der?
Google Ads og Partner-ads er hvidt forskellige, da Partner-ads er et affiliate netværk. De har bestemte kampagner for nogle bestemte sider, hvorimod Google Ads scanner dit indhold på din side, og herefter automatisk smider nogle reklamer ind, som har noget relevans til dit indhold. Dermd er Google Ads mere automatisk, hvorimod en affiliate side kræver lidt mere arbejde.
Dog kan du sagtens køre begge ting på din side, hvis du kan finde en passende kampagne hos Partner-ads.
Nu hvor der er en tråd oppe omkring partner-ads, så ville jeg lige høre om man kan lave deeplinks til alle deres kampagner? Eller er det kun muligt med de produktfeeds som allerede ligger der?