hvorimod Google Ads scanner dit indhold på din side, og herefter automatisk smider nogle reklamer ind, som har noget relevans til dit indhold. Dermd er Google Ads mere automatisk
Men når jeg skriver at jeg ønsker reklamer på legetøj og tøj til min google Ads, så er det vel mest det indhold de levere eller tager de kun forbehold på hvad siden indeholder ?
De fleste positive ord om Partner-ads er sagt, men jeg vil også tilføje den vinkel, at det er meget nemt at bruge Partner-ads programmer på sin blog, hvis ikke man har den store erfaring ud i programmering og helst vil bruge sin tid på at blogge og formidle. Det er utroligt nemt at deeplinke og sætte koderne på sin side. Jeg bruger flere affiliatenetværk og må sige, at som nybegynder ud i det tekniske område, er Partner-ads let at bruge.
Jeg har også altid mødt en åben telefon og et hurtigt svar på mail.
Jeg brugte Partner Ads i et godt stykke tid, men lige meget hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke rigtigt få dem til at konvertere særlig godt.
Men har da modtaget penge fra dem, og jeg mener de er troværdige - konverterer bare ikke så godt for mig på alle mine sider.
Nu kan Partner-Ads så ikke holdes ansvarlig for effekten af de bannere du har brugt på dine sites.
Det ansvar må ligge hos den pågældende virksomheds designer af bannerne og din strategiske brug af bannerne i forhold til din målgruppe og placering på sitet. :)
Selv her har Partner-ads været ude og lave en strategisk ekstra kundeservice, hvor deres kunder nu også kan få professionelle online bannere udført, netop for at højne effekt og profitabilitet hos både affiliate og publisher.
Så jeg vil sige at Partner-Ads aktivt gør hvad de kan for at alle får det maksimale ud af samarbejdet.
Jeg brugte Partner Ads i et godt stykke tid, men lige meget hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke rigtigt få dem til at konvertere særlig godt.
Men har da modtaget penge fra dem, og jeg mener de er troværdige - konverterer bare ikke så godt for mig på alle mine sider.
Nu kan Partner-Ads så ikke holdes ansvarlig for effekten af de bannere du har brugt på dine sites.
Det ansvar må ligge hos den pågældende virksomheds designer af bannerne og din strategiske brug af bannerne i forhold til din målgruppe og placering på sitet. :)
Selv her har Partner-ads været ude og lave en strategisk ekstra kundeservice, hvor deres kunder nu også kan få professionelle online bannere udført, netop for at højne effekt og profitabilitet hos både affiliate og publisher.
Så jeg vil sige at Partner-Ads aktivt gør hvad de kan for at alle får det maksimale ud af samarbejdet.
Takker for salgstalen :)
Jeg siger skam ikke noget ondt om Partner Ads - Jeg kunne bare ikke få de programmer til at konvertere særlig godt :)