er det nogen der har brugt partner-ads? hvis man taster sine konto detaljer ind kan man så stole på dem ?? |
kan man stole på partner-ads?
De bankkonto oplysninger du indtaster kan ikke misbruges. Der kan kun indsættes penge. Så du kan trygt indtaste dem. Mvh. Ken Schultz Partner-ads |
Hej Mosel, |
Hej Hvorfor har du oprettet 2 af den samme tråd? Tilbage til emnet - Jeg har selv været medlem af Partner Ads i mange år, og har også modtaget udbetaling fra dem. De har et stort udvalg partnere, så jeg kan klart anbefale dem :-) Mvh Daniel |
Er ikke tilmeldt Euroads, så kan ikke svare på dit spørgsmål. Men der kan jo ikke ske noget ved at være tilmeldt flere netværk, det giver jo bare flere kampagner at vælge imellem:) Mvh. Kasper |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Kan varmt anbefale Partner-ads. Har ingen problemer haft med dem + enormt hurtige svar på spørgsmål. Men som Kasper også påpeger, så kan det sagtens betale sig at være tilmeldt flere netværk for at få flest mulige kampagner at vælge i mellem. :-) Mvh Alexander |
Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
Jeg har også brugt Partner-ads rigtig meget og kan kun anbefale dig at benytte dem |
Jeg stiller mig også gerne i koret af folk der roser Partner-Ads, jeg har altid fået mine udbetalinger til tiden og så har de mange små niche kampagner, som man ikke finder andre steder. Du kan også trygt give dem dit kontonummer, ud over du sagtens kan stole på den, så har de heller ikke mulighed for at misbruge dem til noget. |