Hej Anders
Rigtig flot design, jeg kan godt lide samspillet mellem det grønne og sorte. Det fungerer rigtig godt! Det virker som helhed gennemtænkt og ikke mindst gennemført - det betyder altså meget, når man har et produkt man vil sælge!
Tusind tak! Jeg er super glad for at du kan lide designet, jeg også selv helt vild med farvevalget. Syntes den grønne gør designet frækt på en eller anden måde.
Helt klart enig, med dig i at de hele skal fremstå gennemført og designet skal være top, specielt hvis man vil sælge produkter til designere :-)
Noget jeg tit har tænkt over (som måske er off-topic)... CloudSprout produktet, hvad har det med "cloud" at gøre? Det er meget muligt at jeg ikke kender produktet godt nok og derfor ikke ved det, men umiddelbart kan jeg ikke se sammenhængen. Kan du uddybe? :)
Jeg er super glad for at du stiller det spørgsmål! Der er flere grunde til det.
Først er der den lidt stringent tekniske: definitionen af Cloud-computing er:
1. Adgang til uendelig computer kraft
2. Forbrugsafregning i små tidsintervaller, altså at 100 servere i en time koster det samme som en server i 100 timer.
Idag hoster vi fra et server-center i Taastrup eller Glostrup, men vi skal hurtigst muligt over på enten Amazon eller Microsoft Azure. Når vi kommer det vil vores løsning, leve op til begge kriterier, fordi vi allerede for længe siden har lavet vores arkitektur, så den understøtter dynamisk provisionering.
For vores kunder, betyder det at hvis deres startups en dag bliver techcrunchet eller ryger i aftenshowet, så søger CloudSprout for at der automatisk bliver allokeret nok servere til at håndterer belastningen, og når hypen dør ned bliver serverne frigjort, alt sammen uden at kunden rør en finger.
Rent afregningsmæssigt så foregår det udfra trafik, så kunden mærker ikke om der er meget trafik i en kort periode eller mindre trafik i en lang.
Så umiddelbart kommer vi til at leve op til definitionen. Men det er så kedeligt igen, for mange mennesker og ikke mindst kunder, sender udtrykket mere et signal om et paradigme skifte, og det er CloudSprout i højgrad også, der er så meget i processen, som vi vender op og ned på, så det passer godt til os.
Men der er også en marketingsvinkel, for vi håber i høj grad, at CloudSprout vil blive set som et alternativ til traditionel hosting, Cloud-computing i høj grad ses som det nye sort. Det er f.eks. vores håb at mange af dem, der køber 9 kr.'s webhoteller (og sådan set også dyrere) istedet vil bruge vores gratis CloudSprout version.
Håber det var et tilfredstillende svar, ellers vil jeg selvfølgeligt gerne uddybe hvad end område der måtte være tvivl omkring.