Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores nye forside til muscula.com?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 21:03

Siden er designet af profusion.dk og choppet til html af xhtmlchop.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:15

For at være helt ærlig så er den smule kedelig at se på... En forside er jo helt den som skal trække kunderne til eller lade dem klikke videre.. På nuværende tidspunkt er der tekst.. tekst og lidt mere tekst. Få nogle flotte billeder op, noget som både løfter siden op i den grafiske del samt er informativt..

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:38
Ja du har ret, lidt billeder ville spice det op.
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:52

Super flot!! et billede eller to, så er den i vinkel.

Vh

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:07

Enig med de tidligere bemærkninger. Flere billeder. :)

Pga. manglende billeder, ingen information om hvem I er, intet telefonnummer, intet CVR-nummer, ingen billeder af evt. medarbejdere/indehavere osv, så synes jeg siden virker utroværdig.
Der bliver skrevet midt på siden "Muscula is the top JavaScript monitor for use in live
websites of big organizations as well as small businesses." Jeg kender ikke til markedet og ved ikke hvem der er gode eller ej. Men pga. de manglende ting, som tidligere nævnt, ville jeg ikke tro på denne tekst og dermed ikke tro på siden i en helhed. Så jeg ville klikke væk til en konkurrent.

Nu ved jeg ikke hvor færdig siden er. Men alle fanerne i toppen virker ikke. Hvis de skulle virke, så er der klart noget, der skal fixes. :D

Det var min feedback. Håber du kan bruge det.

Casper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 07:55

Thomas Hedegård Andersen:
Super flot!! et billede eller to, så er den i vinkel.

Fedt at du kan li' det Thomas :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 08:00

Casper Nybroe:
Pga. manglende billeder, ingen information om hvem I er, intet telefonnummer, intet CVR-nummer, ingen billeder af evt. medarbejdere/indehavere osv, så synes jeg siden virker utroværdig.

Ja, du har helt ret, det skal selvfølgelig på. Vi har været hos fotograf og fået taget billeder Smile Her er det vi har fået taget af os alle tre (Fotograf Søren Rønholt)

Casper Nybroe:
Nu ved jeg ikke hvor færdig siden er. Men alle fanerne i toppen virker ikke. Hvis de skulle virke, så er der klart noget, der skal fixes. :D

Du har helt ret, og ja, det er fordi siden ikke er helt færdig endnu... Den er bare "choppet" til html fra en psd fil. De andre sider er på to-do listen.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:35

Hej Allan

Super godt billede! Det vil gøre så meget ved troværdigheden og siden i en helhed! :)

Hvis I får lavet billeder som dette og fixet de sidste ting, så er jeg sikker på, det nok skal blive rigtig godt!

God vind og god onsdag.

Casper

Fra Hvalsø
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Fra  NNTV ApS Skrevet kl. 11:51

lækkert layuot. Som en skrev, ville et par billeder gøre underværker.

Kan se at I har et punkt på der hedder video. HUSK at du som Amino medlem får 2500,- i rabat på VideoTool - en WebTV løsning. www.videotool.dk

Med den styrer du alt intern og eksternt videoindhold i egen WebTV løsning. Og I det design I har lavet. Kontakt os gerne hvis du vil høre mere. Også om vores partneraftaler, når I nu er udviklere.

Thomas

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)