Hej Aminoer, |
Synes sitet virker meget troværdigt og professionelt. Kan dog ikke lide at blive ført væk fra din side når jeg trykker på "Kunderne siger".
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Hej Aminoer, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Synes sitet virker meget troværdigt og professionelt. Kan dog ikke lide at blive ført væk fra din side når jeg trykker på "Kunderne siger". Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Synes det er en super flot, troværdig og overskuelig side :) Du må meget gerne lave kassen til venstre, hvor bogstaverne gerne må være større :) Mvh Simone |
Hej Simone, Tak for din feedback. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej Ásgeir, Mange tak for din feedback. Vil du foretrække, at jeg tog nogle af udtalernes og lagde på min egen side? Det synes jeg bare tit man ser og så kan man så diskuterer troværdigheden. Det er derfor jeg har valgt at viderefører dem til trustpilot. |
Utrolig flot side. Ser professionelt og gennemført ud. Jeg ville, som en nævnte tidligere, ved tryk på "kunderne siger" hellere have et nyt vindue, end det nuværende hvor du direkte ryger over på trustpilot. |
Det tager jeg til efterretning :-) |
Ja det ville jeg foretrække. |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det må jeg lige overveje :-) |
Hej Denni Fed side :) men hvorfor får jeg 404 når jeg trykker på "er din computer blevet langsom"? hmm.. Kører IE 9.0.8112, og alt ser ellers fremragende ud :) Kan du ikke hive data ind fra trustpilot via et plug-in eller servicekald, så du undgår at sende trafikken væk? Som minimum, så smid target="_blank" i linket til trustpilot, så det åbner i et nyt vindue istedet for at lede den besøgende væk. Ellers fed side :) kanon koncept, elsker folk som sælger sig selv, og er hamrende dygtige til det de laver. Kør på! :) |