Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal jeg lave

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
hej derude..

jeg har arbejdet som sælger de sidste 4 år af mit liv, og jeg har været så uheldig at miste mit køre kort.. jeg har ingen uddannelse andet end handelsskolen, men læser international handel og markedting om aften..

jeg skal selvfølgelig have et nyt job, og vil gerne have noget der kan stryke min karrie inden for salg.. hvilken slags job skal jeg vælge og får, som er inde for salg og giver noget man kan bruge.. og jeg vil ikke arbejde med telemarkedting..

Håber i har nogle gode råd

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:09
Jeg kan jo ligeså godt komme John Sommer i forkøbet... kaster et link til hans website her: www.jomacompany.dk hvor du finder en række oplysninger omkring et alternativ til konventionelle sælger-relaterede jobs (og iværksætterbranchen for den sags skyld).

( John, regner med du godkender mit hurtige input ;-) )

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:41
VOLA-> Du skal naturligvis starte som freelance selvstændig sælger og udbyde dine services her på Amino og hvor du ellers kan få stukket snotten ind. Du skal bare lave nogle standard-kontrakter med de virksomheder, som du sælger for, hvor der er nogle variable, såsom din avance i procent, evt. minimumsgebyr ved salg og lidt skrift omkring divergenser i fht. diverse brancher.

Det er sikkert forskelligt at sælge legoklodser i forhold til at sælge Invita-køkkener, hvorfor din avance skal afspejles i hvor "besværligt" salget er samt hvor mange penge der er i omsætning pr. solgt enhed.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:49

Hej Vola,

Tja, hvad skal du lave...? Det er jo et svært spørgsmål. Men hvad med at lave det som du virkelig godt kan lide? .

Jeg kan ikke hjælpe dig nærmere direkte, men måske kan du bruge nedenstående som lidt inspiration:

Da jeg i tidernes morgen arbejdede som grafisk systemkonsulent i GreenHouse (forhandler af udstyr til den grafiske branche - eksisterer ikke længere i dag), der dukkede der en dag en fyr op direkte fra gaden. Han præsenterede sig som den nye sælger - uden overhovedet at have været til jobsamtale. Han havde før dette solgt nærmest alt lige fra pizzaer til juletræer. Og nu havde han altså bestemt sig for at han ville sælge grafisk udstyr. Han gav vores chef det ultimatum at han ville arbejde gratis i de første 14 dage. Hvis det ikke fungerede så ville han gå igen og det ville så være det. Han var i virksomheden de erfterfølgende 4 år og var med helt til virksomhedens eksistens ophørte - og han var en af de bedste og mest respekterede sælgere i huset. På trods af at han ikke tidligere havde solgt inden for den grafiske branche, så var han så dygtig og havde så meget flair for at sælge at det var fuldstændig ligegyldigt. Den viden han havde brug for fik han tilegnet sig på rekord tid.

Så grav lidt i dit hjerte og prøv at se om du ikke kan finde ud af hvad du virkelig brænder for og drømmer om at sælge - og så kom ud over stepperne.

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:06
Hej Vola....           Hvad med at blive partner i en virksomhed, hvor de mangler en der kan stå for salg/marketing.   Hvis det er noget du har tænkt på så vil jeg gerne høre fra dig. For jeg står og leder efter lige præcis sådan en. Mvh Bruni
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)