Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom den endelig, den nye iPhone 5

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne gang kan vi (foreløbigt) tydeligt mærke, at det er en skuffelse.

Den sidste måneds tid har vi, som sædvanligt op til en iPhone lancering, haft en hel del kunder der gerne vil skrives op til den nye. Og især den sidste uge, har det været en del.

Men i år er der til gengæld meget stor forskel på responsen efter lanceringen. Normalt kimer telefonerne dagen efter lancering, allerede fra vi møder, fordi alle vil vide hvornår de kan forvente at få den. I dag: 0 opkald..

Den skal nok sælge, men jeg tror at de kommer til at speede op for en iPhone 5, hvis de ikke vil miste for meget til konkurrenterne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SommerhusDanmark.dk:
Jeg tror dog, at lanceringen af iPhone 4S i stedet for iPhone 5 skuffer mange iPhone-fans, og hvad der måske er endnu værre for Apple... det vil få mange tvivlere til at vælge andre gode smartphones fra Apples' konkurrenter, som fx de anmelderroste Nokia N9 eller Sony Ericsson Xperia Ray.

Enig i øvrigt er SE Xperia Ray også en meget bedre smartphone hvis man ser på specifikationerne.  Klart hurtigere end iphone 4 (og sikkert også 4s) selv om de begge kører dual core

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første kan jeg godt lide at folk bliver skuffet over noget som Apple ikke engang har meldt ud at de ville komme med.. 

Det kan vist kaldes god branding..

Det er jo bevist at Apple typisk laver en stor opdatering ved hvert andet produkt.. så en iPhone 4S var da egentlig ret logisk?..

For mig var denne her Keynote noget jeg havde set frem til fordi jeg glæder mig som en lille skolepige til iClouden og de andre features iOS5 tilbyder..

Når det er sagt.. Så virker 4S'eren til at være sweeeeeeeeet!..  

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Men i år er der til gengæld meget stor forskel på responsen efter lanceringen. Normalt kimer telefonerne dagen efter lancering, allerede fra vi møder, fordi alle vil vide hvornår de kan forvente at få den. I dag: 0 opkald..

Og en lille update.. :o)

Nu udvikler det sig i noget uventet retning. Den kunde der har været mest utålmodig efter den nye iPhone, kom ind og bestilte Samsung til hele firmaet... Det havde jeg sgu ikke lige set komme.

Tingene er ikke som de plejer at være :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Apple bare havde lavet designet om på den nye iPhone 4s, så tror jeg ikke, at folk ville brokke sig så meget. Kender mange, der har ventet med at købe en smartphone til den nye iPhone kom - fordi de regnede med, at Apple ville chokere alle med et nyt innovativt produkt. Nu er de bare kommet med "mere af det samme" - og tror de taber en del på det her, da iPhone ikke længere er så overlejen i forhold til de andre smartphones.

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple har jo aldrig været overlegen i forhold til indholdet, og mange køber vel også iPhone for at være trendsættere, men når designet ikke er nyt hvorfor skal de så købe den? Der jo ingen der kan se de har brugt kassen på en iPhone 4S istedet for den iPhone 4 de allerede har. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauran Muthiah:

Jeg var skuffet...VIRKELIG SKUFFET. Her går man og tror at Apple kommer med endnu et LÆKKERT design til en smartphone også...meh. :(


iOs er kedeligt, jeg holder mig til Android

Mauran, er helt enig. Android det bare altid smartere end Apple og Microsoft. Det ligesom de altid er et skridt foran. se bare hotmail :-( og gmail :-)  Apple :-( Android :-) - Nokia selvfølgelig for de forstår ikke en skid, tror deres ingeniører har røget den brede ?

Og jeg kan give mange eksempler hvorfor netop du skal bruge androide (og/eller google) i stedet for de andre fabrikanter.

Hvis man vil foran skal man ikke gå i andres fodspor.

Frank  ---Out

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes det er helt vildt skuffende. havde set frem til en iphone 5 med større skærm osv. men istedet kommer der kun en iphone 4s.

mange rygter gik på en iphone 5 og 4s bare var tillæg som en billig udgave. men der tog apple røven på alle og det er nok grundet de mange rygter om en iphone 5 der har gjordt det til en skuffelse.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo det som ikke giver nogen mening :) ...fordi Apple har jo netop ikke lovet noget som helst.. De har snakket rigtig meget om deres iOS5 som er GENIALT!... som langt burde overskygge en iPhone 5... fordi vi ved den kommer næste gang.. 

Det kan jo ikke komme bag på nogen ..

3G..... --> 3Gs.....4G.... --> ..hmm... suprise!... 4Gs.. Hvad mon der kommer næste gang?

Det er jo folk selv der har pisket en stemning op og nærmest proklameret at de selvfølgelig laver en 5'er....

Alt det hysteri minder mest om børn der ikke lige fik Greyskull i julegave fordi den stod jo på ønskelisten!..
(egne erfaringer)...

Folk burde være ellevilde over iOS 5 istedet... mobileMe bliver gjort gratis og jeg ved ikke hvad .. jeg glæder mig sindsygt meget til opdateringen..  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Som jeg har sagt i andre debatter herinde, så er Apple = Steve Jobs. Altså Jobs evne til at tænke usability på den simple og lette måde. Men pga hans skrækkelige sygdom, så lader det til, at Apples evne til at tænke innovation også er stagneret...

Det virker faktisk mere som om, at Apple er nødtil at lancere en iPhone, fordi markedet forventer dette, og fordi væksten + omsætningen kræver dette. Ik fordi de har et produkt, som er væsenlig bedre end forgængeren, eller fordi det evt var bedre at vente 3-6 måneder med at lancere en ny iPhone. Nej omsætningen skal stige, og eneste måde er produktlanceringer hvert år. Og denne tankegang kan faktisk blive fatal, da de risikere at skuffe rigtig mange forbrugere, som dermed vælger konkurrenternes produkter...

Jeg tror desværre, at man vil opleve at Apple taber mere og mere terræn til konkurrenterne, fordi GENIET i firmaet er syg...

Jeg er åbenbart ik den eneste, som ser sådan på det... SE SELV!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)