Skal vi ikke bare blive enige om at iPhone 5 er rygter som er skabt af pressen :) Så man kan vil dårligt blive sur på Apple, selvom jeg også have håbet at se en 5´er.
Jeg kan egentligt ikke se hvorofr de skulle komme med et nyt design.. Jeg syntes Iphone 4 designet er ganske lækkert stadigvæk.. Det det handler om er jo usability, performance og funktioner, og det må man sige de har forbedret betydeligt.
Hvorfor skal de fokusere på at bruge tiden på design hvergang når de kan fokusere kræfter på at forbedre de 3 nævnte ting tidligere..
Jeg hopper til Australien d. 25 Oktober, og tror sku nok lige jeg ender med at købe en der.
Synes Siri featuren er genial og det er klart fremtiden og smart af Apple at have erhvervet denne teknologi.
Ærgerligt for nogle men det bliver min bankkonto glad for. Jeg tror desuden at når skuffelsen falder så vil mange indse at der er nogle store fordele ved denne telefon.
BruunMedia du har slet ingen forudsætninger for at sige at de har forbedret den betydeligt. Ok den har måske 8mp i stadet for 5mp, Hurra. Skal man alligevel tage gode billeder skal det gøres med et kamera og ikke en telefon.
Folk har været total ivrige efter at få et nyt design, til den nye iPhone 5.
Jeg gir dig ret i at iPhone 4 designet er fedt, men det kan godt gøres bedre.
De fokusere på designet fordi det er det der mest tiltrækker, og personligt bedømmer jeg på designet FØR jeg køber et produkt.
Jamen jeg ser da kun positivt på det? Det er da positivt de har lavet et produkt baseret på et Design der er fyldt med Succes og arbejder videre på det indvendige. Det virker til de har brugt mange resourcer på at forbedre indmaden og det er sku da fantastisk? jeg er MEGA begejstret over Iphone 4S. Iphone 3GS havde også succes selvom den første iphone og Iphone 3G var stortset identiske.
Alt kan gøres bedre og der skal nok komme et nyt design næste år eller lign.
Så hvorfor hate på designet når man kan give love ud til 90% af mobiltelefonen.. :D