Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom den endelig, den nye iPhone 5

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Yes yes, iPhone 4S, LOL siger jeg bare, fuldstændigt samme design, lide bedre kamera, lidt nyere styresystem, lidt bedre dit og dat, rend mig i R.....

Det da en fallit erklæring fra Apple, den næste hedder måske 4gs (som ikke kører på 4g netværket alligevel)

Nå anyways kan meget bedre lide Android

Enjoy

//Frank

Hvilken Smartphone kan du bedste lide ?

• En iPhone Smartphone ? (41,7%)
  • En Android smartphone ? (41,7%)
  • Ikke nogle af dem jeg er tilfreds med min gamle Fastnettelefon med drejeskive (16,7%)
  • Totalt antal stemmer: 48
  • Afstemning sluttede: 02/01/2012

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:08

Jeg kan ellers bedst lide iPhone. For det meste fordi jeg synes iPhone's og company har et brugervenligt styresystem, ikke fordi android ikke har...

Ja det er meget skuffende at se de så kommer med en iphone 4S, - der tog de vist lige r..... på os alle..

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Ja det var en minor update, bare et lille speedbump, men ser da ud til de har fået rettet antenne fejlen ;)

Jeg er også selv mest til Android

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Skal vi ikke bare blive enige om at iPhone 5 er rygter som er skabt af pressen :)
Så man kan vil dårligt blive sur på Apple, selvom jeg også have håbet at se en 5´er.

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var skuffet...VIRKELIG SKUFFET. Her går man og tror at Apple kommer med endnu et LÆKKERT design til en smartphone også...meh. :(

iOs er kedeligt, jeg holder mig til Android

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kan egentligt ikke se hvorofr de skulle komme med et nyt design.. Jeg syntes Iphone 4 designet er ganske lækkert stadigvæk.. Det det handler om er jo usability, performance og funktioner, og det må man sige de har forbedret betydeligt.

Hvorfor skal de fokusere på at bruge tiden på design hvergang når de kan fokusere kræfter på at forbedre de 3 nævnte ting tidligere..

Jeg hopper til Australien d. 25 Oktober, og tror sku nok lige jeg ender med at købe en der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43

Synes Siri featuren er genial og det er klart fremtiden og smart af Apple at have erhvervet denne teknologi.

Ærgerligt for nogle men det bliver min bankkonto glad for. Jeg tror desuden at når skuffelsen falder så vil mange indse at der er nogle store fordele ved denne telefon.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:45

Hvorfor se så negativt på det BruunMedia??

Folk har været total ivrige efter at få et nyt design, til den nye iPhone 5.

Jeg gir dig ret i at iPhone 4 designet er fedt, men det kan godt gøres bedre.

De fokusere på designet fordi det er det der mest tiltrækker, og personligt bedømmer jeg på designet FØR jeg køber et produkt.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:47

BruunMedia du har slet ingen forudsætninger for at sige at de har forbedret den betydeligt.  Ok den har måske 8mp i stadet for 5mp, Hurra. Skal man alligevel tage gode billeder skal det gøres med et kamera og ikke en telefon.

Desuden har du aldrig stået med den i hånden

Men ønsker dig bestemt god tur til down under :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hassan Aziz:

Hvorfor se så negativt på det BruunMedia??

Folk har været total ivrige efter at få et nyt design, til den nye iPhone 5.

Jeg gir dig ret i at iPhone 4 designet er fedt, men det kan godt gøres bedre.

De fokusere på designet fordi det er det der mest tiltrækker, og personligt bedømmer jeg på designet FØR jeg køber et produkt.

Jamen jeg ser da kun positivt på det? Det er da positivt de har lavet et produkt baseret på et Design der er fyldt med Succes og arbejder videre på det indvendige. Det virker til de har brugt mange resourcer på at forbedre indmaden og det er sku da fantastisk? jeg er MEGA begejstret over Iphone 4S. Iphone 3GS havde også succes selvom den første iphone og Iphone 3G var stortset identiske.

Alt kan gøres bedre og der skal nok komme et nyt design næste år eller lign.

Så hvorfor hate på designet når man kan give love ud til 90% af mobiltelefonen.. :D

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)