|
Det er jo det som ikke giver nogen mening :) ...fordi Apple har jo netop ikke lovet noget som helst.. De har snakket rigtig meget om deres iOS5 som er GENIALT!... som langt burde overskygge en iPhone 5... fordi vi ved den kommer næste gang.. |
Fashion-Seller:Som jeg har sagt i andre debatter herinde, så er Apple = Steve Jobs. Altså Jobs evne til at tænke usability på den simple og lette måde. Men pga hans skrækkelige sygdom, så lader det til, at Apples evne til at tænke innovation også er stagneret...
Det virker faktisk mere som om, at Apple er nødtil at lancere en iPhone, fordi markedet forventer dette, og fordi væksten + omsætningen kræver dette. Ik fordi de har et produkt, som er væsenlig bedre end forgængeren, eller fordi det evt var bedre at vente 3-6 måneder med at lancere en ny iPhone. Nej omsætningen skal stige, og eneste måde er produktlanceringer hvert år. Og denne tankegang kan faktisk blive fatal, da de risikere at skuffe rigtig mange forbrugere, som dermed vælger konkurrenternes produkter...
Jeg tror desværre, at man vil opleve at Apple taber mere og mere terræn til konkurrenterne, fordi GENIET i firmaet er syg...
Jeg er åbenbart ik den eneste, som ser sådan på det... SE SELV!
Bliv gratis medlem