& Hvis det eneste du har fået ud af det pressemøde er 8mp kamera istedet for 5mp så har du slet ingen forudsætninger for det modsatte.. :P Jamen jeg vil gerne have jeg kan tage gode billeder med min mobil når jeg ikke slæber rundt på mit spejlrefleks kamera. Mange tak :) |
BruunMedia:Frank Rasmussen:BruunMedia du har slet ingen forudsætninger for at sige at de har forbedret den betydeligt. Ok den har måske 8mp i stadet for 5mp, Hurra. Skal man alligevel tage gode billeder skal det gøres med et kamera og ikke en telefon.
Desuden har du aldrig stået med den i hånden
Men ønsker dig bestemt god tur til down under :-
& Hvis det eneste du har fået ud af det pressemøde er 8mp kamera istedet for 5mp så har du slet ingen forudsætninger for det modsatte.. :P
Jamen jeg vil gerne have jeg kan tage gode billeder med min mobil når jeg ikke slæber rundt på mit spejlrefleks kamera.
Mange tak :)
iPhone 4S har mange flere forbedringer end kameraet. Det bliver spændende at få den i hånden og lege lidt med den. Et eller andet sted, så synes jeg det er latterligt, at de ikke giver mulighed for hukommelseskort og den eneste forklaring må være, at de kan fortsætte med at have flere versioner med forskellige priser. Det er jo vildt hvad man giver for 16GB eller 32GB ekstra plads på denne måde!