Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode bøger om SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For et par måneder siden købte jeg en bog af Torbjørn Flensted - SEO, Grundbog i søgemaskineoptimering. Faktisk var det den eneste bog, de havde om emnet i 2 boghandlere.

Bogen er såmænd maaajet god. Jeg er nu ikke færdig med den, og synes, at den er lidt tung at læse. Derfor vil jeg høre, om andre aminoer kender den og har bemærkninger til den.

Er der bøger, I ellers kunne anbefale?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:16

kan anbefale seo-lex og seo 2.0!

http://linde-media.dk/2011/02/24/seo-2-0-mikkel-demib-anmeldelse/

http://linde-media.dk/2011/03/18/seolex-11-thomas-rosenstand-anmeldelse/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg købte egentligt SEO 2.0 først, da jeg elsker at fordybe mig i tekniske finurligheder og historie. Det lever bogen også op til. 

Jeg er dog først begyndt at lære SEO ordentligt med SEO LEX, da det trods alt er baby steps niveau jeg var på mht SEO i praksis - i teori synes jeg jeg ved en masse, men i praksis er det en del sværere. Der hjælper SEO-LEX meget.

Hvis ambitionsniveauet er på mit niveau mht SEO er svaret E-universe.dk (dog ikke uden bøgerne). Jeg har kun været der få dage. Den første dag brugte jeg 10 minutter på at rette op på min interne linkstruktur og det ændrede min ranking på et ønsket ord fra 76 til 48 (cirka tal så vidt jeg husker).  Der var lidt nedfald dagen efter igen - men det var en rekord for mig. Jeg har valgt at gå efter nogen hårde ord. Det er dog ikke SEO-LEX og E-Universe alene. Jeg har også fået stor hjælp og inspiration fra Jimi Hove - som jo har bevist at han kan få en hjemmeside op i toppen af Google selv på et stærkt konkurrencepræget marked.

Jeg har også lige rådgivet en lokal virksomhed med korte råd. De har ikke fået de supertips jeg har fra E-Universe - men de har fået få specifikke råd af mig - og de har ændret deres position fra nr 8 til 5 på en dag. Det var dog ikke sket uden deres egne dedikerede indsats! Noget du som virksomhed også kan betale dig fra. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16

Man kan også læse Mikkel Demib seo ordbog den er ret omfattende på hans hjemmeside og det står meget overskueligt alle grund spørgsmålene http://www.demib.com/ordbog/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

Okay, tak for svar og tak for inspirationen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:25

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 12:11

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:50

Lige en opdatering herfra. Jeg er i dag kommet på Googles side 1 med søgeordene "professionel hjemmeside". Jeg har endda langt fra fulgt alle de råd jeg har læst i SEO-LEX endnu. Det er noget, jeg får gjort løbende.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:03

Gita Street:

Lige en opdatering herfra. Jeg er i dag kommet på Googles side 1 med søgeordene "professionel hjemmeside". Jeg har endda langt fra fulgt alle de råd jeg har læst i SEO-LEX endnu. Det er noget, jeg får gjort løbende.

Godt gået, du ligger nr 9 på side 1 hos mig.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:22

Michael R. Gertz:
Godt gået, du ligger nr 9 på side 1 hos mig.

Tak, det er ikke ret mange dage siden jeg var glad, hvis jeg kunne findes på de ord på side 11 :-D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)