|
Vil du starte Herbalife-butik? - 50 pct. rabat
Jeg må sige, at jeg begyndte at synes, at det var ret så trættende med debatten og at blive skudt diverse intentioner i skoene, når det nu bare var et varelager, jeg ville af med til superpris. Men kanon support fra Lasse og Kirsten. Takker. McSolutions - du spørger, hvorfor jeg vil af med lageret - om jeg er blevet træt af at være forhandler. Jeg er IKKE forhandler, har aldrig været det og bliver det aldrig. For jeg synes, at Herbalifes salgsmetoder er problematiske, hvorimod jeg faktisk tror og synes, at produkterne er gode. (Og i efterårets test af slakekure i DRs Kontant var Herbalifes måltidserstatning faktisk den eneste slankekur, som virkede. Men salgsmetoderne blev kritiseret.) Min veninde blev "indfanget" af Herbalife-forhandlere og købte i sin naivitet (sorry, skat) for en FORMUE af produkterne, endnu inden at hun havde fundet ud af, om hun kunne finde ud af at sælge. Og det kunne hun ikke, hun HADEDE det. Jeg har nu i et halvt år hjulpet hende med at sælge ud af lageret, og det er nu resterne, som ryger til under indkøbspris. So it is. |
|
Man kan ikke tage begejstringen ud af folk; hele grundlaget for det at ville noget; at starte noget; at blive iværksætter - uden iøvrigt at anfægte din veninde, så er der desværre mange som ikke er så bekendte med deres egne evner når begejstringen har lagt sig. Dermed ikke sagt at man ikke kan lære det - det kræver lige dele mod, lyst - og TID... man gør det ikke bare over natten. Tak for rosen omkring vores support - og cudos til dig for at hjælpe din veninde med at afsætte produkterne. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det var ærgerligt, at din veninde fik købt så meget for derefter at finde ud af, at hun ikke brød sig om selve salgsdelen. Den ER også svær, fordi der har været en del dårlig omtale, dog har der kun været kritik af selve salgsmetoden, ikke af selve produkterne, hvilket jo netop blev fremhævet i DR''s Kontant, som Top ganske rigtigt nævner. Tak for rosen omkring vores support, og jeg håber, I får afsat de sidste produkter ![]() Kirsten |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=14456&num=20&pageNo=1𗥞 Indlæg kl. 18-4-2007 17:29:30 ... nu skriver hunn godt nok, at hun bruger mest tid på at finde nye forhandlere (der er vel ikke penge i at sælge varene, som jo også bare er ment som cover for at det reelt er pyramidespil). Derfor er der dog stadig en chance for at hun bruger lidt af varene, så der er nok en oplagt kandidat. |
Om det er pyramidespil kan Du jo supernemt finde ud af Tommy, meld konceptet til myndighederne og se hvad de siger ;) |
Man kan godt nøjes med at sælge selve produkterne. Forøvrigt skal man være tilmeldt Fødevaredirektoratet, fordi det er mad. ![]() Kirsten |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det er fint nok at sættet et udsalgsskilt op for at se om der skulle være en køber eller to. Jeg undre mig lidt over den store mængde på 70K som er langt over hvad man normalt ligger inde med. Det virker som dårlig rådgivning. Jeg kender ikke Herbalife bonusplanen men måske er der en der kan forklare hvad fordelen skulle være for at indkøbe i den mængde ?
|