Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi gøre vores ekspertblogs endnu federe?

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlige henstillinger hvor henne?

Jeg misbrugte det ikke, jeg ynes det var en upassende kommentar, må jeg nu heller ikke give points mere?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:45

Brian Reinhold Jensen:

Hej AngyBird,

Du har allerede fået et par venlige henstillinger her i tråden, uden at det ser ud til at have effekt.

Så nu beder jeg dig om at undlade intetsigende indlæg der ikke bringer debatten videre, samtidig skal du stoppe med at misbruge stjernesystemet. Det er IKKE ok at bruge stjernerne til at straffe andre, så mister man muligheden for at give stjerner i en periode.

YesYesYes

Man kunne også prøve og give lidt mere nuanceret f.eks. 2, 3 eller 4 stjerner. Istedet for altid det "fantasiløse" 1 (straf)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:58

AngryBird:
Venlige henstillinger hvor henne?

Bla. fra Thomas Frost som du reagerede på ved at kalde ham betjent, men nu har du ihvertfald fået en fra mig og jeg kan se du har læst den. Så jeg forventer at du retter dig efter det, jeg agter ikke at bruge yderligere indlæg på at debattere det.

/Brian

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:09

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Brian Reinhold Jensen:

Hej AngyBird,

Du har allerede fået et par venlige henstillinger her i tråden, uden at det ser ud til at have effekt.

Så nu beder jeg dig om at undlade intetsigende indlæg der ikke bringer debatten videre, samtidig skal du stoppe med at misbruge stjernesystemet. Det er IKKE ok at bruge stjernerne til at straffe andre, så mister man muligheden for at give stjerner i en periode.

YesYesYes

Man kunne også prøve og give lidt mere nuanceret f.eks. 2, 3 eller 4 stjerner. Istedet for altid det "fantasiløse" 1 (straf)

Og aligevel har du givet mig 1 stjerne, flot malermester..

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:11

Anja Lysholm:

Det kan også være I har forslag til hvordan vi kan gøre det endnu mere attraktivt  at være aktiv ekspertblogger på Amino, så vi sikrer at vi hele tiden har og kan få de bedste. :-)

Glæder mig til at læse hvad I har af input.

Jaa man skal ikke give folk en chance for at sige deres mening så sker det her nemlig haha.

Ej for bare at være lidt seriøs så kunne jeg godt tænke mig at der var nogle blogs fra finansverden 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

AngryBird:
Og aligevel har du givet mig 1 stjerne, flot malermester..

Jeps.

Men hvem startede ?

Kan jo temmelig sikkert også ses i tråden ?

Da jeg efter din 1 stjerne har modtaget 5 stjerner fra en anden Amino bruger. Derfor er jeg oppe på 3 stjerner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Da jeg efter din 1 stjerne har modtaget 5 stjerner fra en anden Amino bruger. Derfor er jeg oppe på 3 stjerner.

Du vel nok en helt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:24

Angrybird og Ib, tilbage til emnet omkring ekspertblogs - tak

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:
Det er somregl folk egen erfaringer, Kenneth fremstår som en "overklog" mand, som siger "i kan ikke lære mig noget nyt", så fyr halvdelen af jer..

Hej AngryBird

Ja du må undskylde at vi er nogle mennesker der har lidt intelligens. Det beklager jeg du ikke forstår.

Problemet er ikke om man lærer noget af de bloks, men mere hvad niveauet af viden er på.

Fx når jeg hører ord som ekspert, så forventer jeg lidt udover en standart viden. Det vil sige at når jeg kalder man fx ekspert i serigrafisk tryk. Så skal jeg også have en viden der spænder uden for mit primær område, og kunne snakke med om fx tekstiltryk. Hvor man bruger en del andre teknikker og farver. Samt andet ramme materiel. Ikke at jeg ved så meget om det som fx ejeren af Tek-tryk og andre. Men jeg har en viden. Som gør at jeg kan vejlede mine kunder. Det samme er gældende inden for fx Digital tryk, uden at ville forgive at have en viden som Jesper fra media Mouse. Og læser du hans indlæg, så vil du se at han har også en bred viden inden for det sekundære område.

Problemet er at når man får en standart tekst, der er tilpasset en oplevelse, af hvad en veninde har sagt, så mister man lysten til at læse det. At du ikke kan forstå en sådan provokation, betyder jo også at du ikke har sat dig ind i at få opmærksomhed. Omkring det budskab man vil frem med. Jeg er udemærket klar over at når man laver sådan en provokation, så vil mange stille sig på bagbenene, og argumenterer imod, som jeg også forventede. Og det gør jo netop at man herigennem vil få nogle bedre og breddere argumenter på bordet, end at vi sidder i rundkreds som sædvanlig og flætter tærer og snakker om hvor dygtige vi er.

Vi danskere har tit det problem at vi er for selvfede, og når vi får ros, så kommer vi hurtigt til at køre i samme spor. Og for bryde de tendenser, skal man provokere, og tvinge folk til at tænke sig om.

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:27

Frederik Wind Andersen:
Ej for bare at være lidt seriøs så kunne jeg godt tænke mig at der var nogle blogs fra finansverden 

Hej Frederik

Har du nogen ideer til hvem vi kunne få til at skrive om det du synes er spændende? :-)

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)