Det er somregl folk egen erfaringer, Kenneth fremstår som en "overklog" mand, som siger "i kan ikke lære mig noget nyt", så fyr halvdelen af jer..
Hej AngryBird
Ja du må undskylde at vi er nogle mennesker der har lidt intelligens. Det beklager jeg du ikke forstår.
Problemet er ikke om man lærer noget af de bloks, men mere hvad niveauet af viden er på.
Fx når jeg hører ord som ekspert, så forventer jeg lidt udover en standart viden. Det vil sige at når jeg kalder man fx ekspert i serigrafisk tryk. Så skal jeg også have en viden der spænder uden for mit primær område, og kunne snakke med om fx tekstiltryk. Hvor man bruger en del andre teknikker og farver. Samt andet ramme materiel. Ikke at jeg ved så meget om det som fx ejeren af Tek-tryk og andre. Men jeg har en viden. Som gør at jeg kan vejlede mine kunder. Det samme er gældende inden for fx Digital tryk, uden at ville forgive at have en viden som Jesper fra media Mouse. Og læser du hans indlæg, så vil du se at han har også en bred viden inden for det sekundære område.
Problemet er at når man får en standart tekst, der er tilpasset en oplevelse, af hvad en veninde har sagt, så mister man lysten til at læse det. At du ikke kan forstå en sådan provokation, betyder jo også at du ikke har sat dig ind i at få opmærksomhed. Omkring det budskab man vil frem med. Jeg er udemærket klar over at når man laver sådan en provokation, så vil mange stille sig på bagbenene, og argumenterer imod, som jeg også forventede. Og det gør jo netop at man herigennem vil få nogle bedre og breddere argumenter på bordet, end at vi sidder i rundkreds som sædvanlig og flætter tærer og snakker om hvor dygtige vi er.
Vi danskere har tit det problem at vi er for selvfede, og når vi får ros, så kommer vi hurtigt til at køre i samme spor. Og for bryde de tendenser, skal man provokere, og tvinge folk til at tænke sig om.
/Kenneth