Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyers kontra avisannoncer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i lyst til at dele jeres erfaring omkring dette med mig?

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvad der muligvis vil give den bedste respons, flyers eller annocering i dagspressen. Produktet er Bio brændsel - træpiller, flis, savsmuld, briketter og dækbark.

Omkring flyers, så går mine tanker på at få disse husstands omdelt på hele Sjælland, Møn, falser og Lolland, avisannoncer vil nok blive bragt i særaviser a la landbrugsnyt, børsen, magasiner omkring hjem og bolig.

Hvordan gør i med jeres reklamer, som ikke er on-line?

Gode råd og masser af ideer modtages med glæde.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:28
Har du undersøgt prisforskellen? Personligt ville jeg vælge flyers, men vil også mene at prisen har en stor indflydelse.
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:30

Flyers har vi bedste fald haft ringe succes med - i værste fald var det ganske uden effekt overhovedet - desværre for det var alligevel lidt af en udskrivning.

Men egentlig forstår jeg det godt - når der ligger reklamer i min postkasse, tager jeg dem ud og går direkte ud til den store skraldespand - de runder end ikke køkkenbordet på vejen - hvis tilstrækkelig gør som mig er flyers penge ud af vinduet.

Størst succes har vi haft med at dele dem ud face to face på gader og stræder - men det tager godt nok lang tid :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 13:15

Hej

Tak for jeres tid og de gode svar, det er lige den type information jeg fisker lidt efter.

Omkring avisannoncer, så vil disse være rubrik annoncer, da det er den billigste måde.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:41

Jeg skal altså lige sige, at jeg ikke har nogen erfaring med avisannoncer - dem måtte vi nemlig ikke tegne herude Skype-Giggle

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 17:15

Majbritt er det ik mere fordi du ikke VIL, de der avis annoncer Wink

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:23

Nej - men det jeg ville annoncere for var en netavis - og det er jo en direkte konkurrent til lokalaviserne i området - så vi MÅTTE ikke få en annonce med. Vi prøvede skam og var endda villige til at betale listepris og alt muligt :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hæ hæ

Det er det der med at gå i små sko, der er vist ikke ret mange der vil give plads til en konkurrent, det er jeg selv lige stødt på i en anden branche.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:37

Ja det er trist :) Konkurrence er sundt :)

Men held og lykke med at komme ud over rampen - Måske du skulle overveje en event eller evt radioreklamer - nu ved jeg ikke hvem din målgruppe er, men der er mange muligheder:)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:39

Hr. Buch:
Majbritt er det ik mere fordi du ikke VIL, de der avis annoncer Wink

Tror det var var Soulaima Gourani der sagde til et foredrag engang;

"Skal du først til at annoncere, så er det fandme noget skidt!" og jeg kunne ikke være mere enig.

Problemet med begge former er jo, som med meget marketing, at det er svært at måle effekten....prøv og se om du kan gøre sådan en indsats målbar.

Hvad gør andre i den branche? og hvordan kan du gøre det anderledes og ramme målgruppen mere direkte?

Umiddelbart fornemmer jeg mange køber dem over grænsen, og finder priserne på nettet...

Jeg tænker; Guerilla Marketing metoder der passer til dit produkt og netværk til noget som personaleforeninger, byggemarkeder m.m. hvor du kan ramme mange potentielle kunder med relativ lille indsats.

Desværre får man nok ikke fat i lister over købere af pillefyr nogen steder.... men måske kunne man på kommunen eller energiselskaber eller lign. finde ud af statistisk hvor mange pillefyr der er i et givent område, ved det ikke... men nok værd at arbejde med...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)