Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyers kontra avisannoncer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ExportInnovation

Det er gode input du kom med der, vi har netop i dag talt om at indgå samarbejde, med en eller flere pillefyr / pilleovn producenter hvor vi har deres udstyr i et showroom med vores træpiller, så kunderne kan se det hele i brug.

Modsat vil vi naturligvis gerne have, at disse producenter nævner vores træpiller, som en mulighed at benytte som Bio brændsel. Bemærk det er ikke et krav, men en mulighed, vi tror ikke på vi vil komme ret langt, med at sætte krav om vi skal fremhæves, derimod er der langt større chance for de vil nævnes os som en mulighed, ved at være lidt mere fleksibel.

Vi er bestemt klar over vi ikke får ret megt effekt i at sætte annoncer i aviser der kun odeles i København, så kan vi ligeså godt stå på gågaden og dele 100 kr. seddler ud til de forbi passerende folk GG.

Venligt René buch

Venligst

René Buch

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:11

Hr. Buch:
Vi er bestemt klar over vi ikke får ret megt effekt i at sætte annoncer i aviser der kun odeles i København, så kan vi ligeså godt stå på gågaden og dele 100 kr. seddler ud til de forbi passerende folk GG.

Tja kunsten er at afkode dine kunder og så gøre det bedre anderledes.... der har jo været meget snak om den handel ved grænsen vedr. moms og transport, er flere tråde om det herinde.... men der er vejledning på SKAT hjemmeside.

Min nogle strategiske partnere ville nok kunne åbne lidt døre, vil jeg tro..... Hvis du fik forskellige partnere, kunne du give en rabat eller special ydelse hvis de oplyste f.eks. "Partner 1" som en slags kode, så kunne du måle hvor kunderne kommer fra og måske gøre noget for dem i den anden retning...

hvis jeg havde sådan et pillefyr ville jeg nok surfe på priser og bestille større mængder med naboen.... men det bare min opførsel, gad ikke køre rundt over stok og sten og kigge på træpiller....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 18:50

Tak igen for dit lindlæg, det er nyttig viden.

ExportInnovation:

hvis jeg havde sådan et pillefyr ville jeg nok surfe på priser og bestille større mængder med naboen.... men det bare min opførsel, gad ikke køre rundt over stok og sten og kigge på træpiller....

Vi er bestemt klar over muligheden for, at træpille kunderne indkøber til 7 % tysk moms, desuden er vi helt opmærksomme på prisen er en meget vigtig faktor, og vi har også taget højde for at folk ofte indgår, i et lokalt samlet indkøb.

Dette er med i vores leverings betingelser, hvor vi skriver at "Vi køre gerne til flere adresser, når de ligger indenfor en rimelig afstand fra hinanden, dette tager vi tillæg på kr. 25,- pr. palle, der skal leveres på samme bestilling".

Det betyder at hvis en familie, der er fordelt over hele landet ikke kan indkøbe og få leveret som del levering, men at en landsby godt kan indkøbe samlet, såfremt at hver leverings adresse skal modtage mindst 2 paller træpiller.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:47

Hej René.

Er det et bevidst valg, at du ikke skriver "Flyers kontra Avisannoncer kontra Online markedsføring"?

Da din målgruppe er relativt snæver, så vil jeg umiddelbart tro, at du vil få et væsentlig større afkast af eksempelvis Google AdWords annoncering, hvor du udelukkende betaler for markedsføringen, når den rent faktisk virker (dvs. når brugeren klikker sig ind på din hjemmeside).

Hvis du tager imod bestillinger online, så kan du meget præcist måle om og hvor meget du tjener på dine Google AdWords annoncer.

Det er efterhånden en forsvindende lille del af de danske forbrugere, som ikke bruger nettet før eller under deres indkøb.

Mvh Troels.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04

Når jeg leder efter leverandør af træpiller foregår det udelukkende på internettet. Her kan jeg sammenligne priser, leveringskrav, brændværdi osv.

Når jeg så har fundet en der virker passende så ringer jeg for at høre nærmere og om de virker troværdige.

For efter min erfaring er der altså stor forskel på produktet.

:)

Så hvis jeg var dig, ville jeg satse på online markedsføring der er målbar og sikkert billigere og bredere end en avisannonce

Hilsen Povl

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:41

Hej Troels og Povl

Tak for jeres indlæg, det var nu helt med vilje vi ikke skrev noget omkring on-line markedsføring, dels fordi det høre under en anden gruppe, dels fordi vi så absolut skal statse på dette område.

Grunden til vores tråd er for at få fat på den sidste gruppe, af de som reglen lidt ældre forbruger der ikke er så fortrolige, med internet og med stor sansynlighed heller ikke bliver det, men de skal jo alle have varme i deres hjem Wink

Vi er helt enig omrking der er utrolig stor forskel på dels priserne, samt den kvalitet der bliver leveret ude ved kunderne. Dette vil vi gøre vores for at rette op på, da vi satser på et produkt af høj kvalitet, samt at prisen holdes godt nede i den gode del for forbrugerne.

Bare rolig der skal nok komme meget mere information, fra vores side når vi påbegynder produktionen.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)