Hej Poul
Jeg elsker når folk skriver om CMS'er som du gør. For det er lige det problem, som vi prøver at løse med CloudSprout.
CMS branchen har naturligt nok i lang tid været fokuseret på features til håndtering af indhold, naturligt nok :-)
Men man har helt glemt, at kigge på at hvor nemt kan bygge sites. Det sidder stadig fast i en model, hvor det er programmører der bygger sites.
Det lidt ironisk er at jeg vil vædde med, at det ikke er håndtering af indhold delen der har drillet dig, men derimod hvordan man bygger sites.
I CloudSprout prøver vi at gøre det legende let, at lave sites. Det hele foregår via drag-n-drop. Det betyder at istedet for at læse op på kommandoer, browser forskelle etc. så lærer man at bruge CloudSprout ved at prøve sig frem.
Vi vil selvfølgeligt gerne havde rigtigt mange brugere på CloudSprout, så vi har lavet en gratis version henvendt til små og mellemstore virksomheder. Det betyder at hvis du bruger under 200 Mb og 3 Gb trafik, står vi for al teknikken uden at man skal betales en krone.
Hvis du eller andre kunne tænke sig, at prøve CloudSprout som nogle af de første når vi launcher i November, så er I meget velkomne til at sende mig en mail på plu@cloudsprout.com kommer I på vores beta-venteliste.