Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS er noget lort!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo det, der er ingen grund til at tro, bare fordi ban bruger et gængs CMS af den ene eller den anden slags. Så får man ikke webstedslinks. Det tager selvfølgelig tid at få tildelt den type links, men det betyder ikke det er umuligt.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså, jeg ka' sgu' godt forstå, at Torben bander...

For nogle år siden ville jeg gerne lære Joomla, og jeg havde en fin bog og fulgte tekst og eksempler, men endte med at måtte opgive, fordi l.o.r.t.e.t. ikke makkede ret!

Her i år forsøgte jeg mig så med WordPress. Jeg fik installeret WP og gik optimistisk igang. Men efter noget tid stoppede jeg bandende projektet, fordi l.o.r.t.e.t. ikke ville makke ret!

JEG fornemmer et mønster i det møg! Min opfattelse af CMS er, at man sandsynligvis bedst kommer igang med et seriøst kursus! Det er ikke skabt for autodidakte!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:55

Jeg er også lidt ved at overveje og lave min side om til html eller php for jeg er træt at alle de opdateringer der er, og så en anden skriver er inde på så kan man sagtens bruge det hvis ikke siden er så stor. Det bør give fred i sindet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:42
Hehe Poul ... Kunne det var en fejl sådan ca 40 cm fra skærmen? ;-)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:10

Hej Poul

Jeg elsker når folk skriver om CMS'er som du gør. For det er lige det problem, som vi prøver at løse med CloudSprout.

CMS branchen har naturligt nok i lang tid været fokuseret på features til håndtering af indhold, naturligt nok :-)

Men man har helt glemt, at kigge på at hvor nemt kan bygge sites. Det sidder stadig fast i en model, hvor det er programmører der bygger sites.

Det lidt ironisk er at jeg vil vædde med, at det ikke er håndtering af indhold delen der har drillet dig, men derimod hvordan man bygger sites.

I CloudSprout prøver vi at gøre det legende let, at lave sites. Det hele foregår via drag-n-drop. Det betyder at istedet for at læse op på kommandoer, browser forskelle etc. så lærer man at bruge CloudSprout ved at prøve sig frem.

Vi vil selvfølgeligt gerne havde rigtigt mange brugere på CloudSprout, så vi har lavet en gratis version henvendt til små og mellemstore virksomheder. Det betyder at hvis du bruger under 200 Mb og 3 Gb trafik, står vi for al teknikken uden at man skal betales en krone.

Hvis du eller andre kunne tænke sig, at prøve CloudSprout som nogle af de første når vi launcher i November, så er I meget velkomne til at sende mig en mail på plu@cloudsprout.com kommer I på vores beta-venteliste.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27

Poul Madsen:

Altså, jeg ka' sgu' godt forstå, at Torben bander...

For nogle år siden ville jeg gerne lære Joomla, og jeg havde en fin bog og fulgte tekst og eksempler, men endte med at måtte opgive, fordi l.o.r.t.e.t. ikke makkede ret!

Her i år forsøgte jeg mig så med WordPress. Jeg fik installeret WP og gik optimistisk igang. Men efter noget tid stoppede jeg bandende projektet, fordi l.o.r.t.e.t. ikke ville makke ret!

JEG fornemmer et mønster i det møg! Min opfattelse af CMS er, at man sandsynligvis bedst kommer igang med et seriøst kursus! Det er ikke skabt for autodidakte!

jeg er delvis enig jeg har også prøvet masser af wordpress themes men da jeg købte et der fungeret var min mening en anden , jeg kun sig køb alt det gratis køb de bedste ,ja og det kan koste penge , men det gør det meste i denne verden der fungere bedre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:24
ITelefon-fejl - beklager dobbeltindlæg
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)