Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS er noget lort!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ser helt forkert på det. 

Faktum er vel bare at sider med webstedslinks typisk er de sider som er omhandlende de mest professionelle og budgetstærke spillere indenfor et givent felt. De firmaer har en tendens til at bygge deres side fra bunden, og derfor ligger grunden ikke i valg af opbygning, men i kundetyperne der benytter de forskellige løsninger. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:54

Mikael christiansen:

Mangler der ikke Tekst relevant set i forhold  det er vigtigere end at sammenligning hvad domænet heder , derved godt tekst passer samme med det der skrives andre steder , på hjemmeside

Ved ikke helt hvad det er du spørger om, men spørgsmålet lyder på om man kan finde en 123 hjemmeside som har webstedslinks.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Kim Dolleris:
Men hvis du gerne vil styre et 500+ siders site med DW og manual linking så gør du bare det :)
Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:59

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Kim Dolleris:
Men hvis du gerne vil styre et 500+ siders site med DW og manual linking så gør du bare det :)
Big Smile

:) det er nu ikke helt så svært som det kunne lyde :) det gjorde man jo dengang man ikke havde råd til at købe nogle af de første professionelle CMS og Shopløsninger på markedet. Jeg var selv med til for 13 år siden at sælge systemer i millionklassen, og det er de færste som har råd til det :) og så må man jo ty til det manuelle arbejde som jo kan være nemt nok, så længe man tænker sig om :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Mangler der ikke Tekst relevant set i forhold  det er vigtigere end at sammenligning hvad domænet heder , derved godt tekst passer samme med det der skrives andre steder , på hjemmeside

Ved ikke helt hvad det er du spørger om, men spørgsmålet lyder på om man kan finde en 123 hjemmeside som har webstedslinks.

De betalt ikke dem med subdomæne er jo uden linket 123 side , så det bliver svært , derved tror jeg meste vi kan gode iværksættere tips, men vis kender nogle der har en 123side kunne de jo poste det her i forummet,

Tror vi holde os til gode råd , hvordan man kan få de site links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:07

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

De betalt ikke dem med subdomæne er jo uden linket 123 side , så det bliver svært , derved tror jeg meste vi kan gode iværksættere tips, men vis kender nogle der har en 123side kunne de jo poste det her i forummet,

Du må meget undskylde, men jeg forstår ikke lige det du skriver... sorry :)

Forholder du dig til spørgsmålet som trådstarter stiller?

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Du må meget undskylde, men jeg forstår ikke lige det du skriver... sorry :)

Forholder du dig til spørgsmålet som trådstarter stiller?

Måske jeg alligevel forstår hvad det er du siger, hvis ikke så får jeg det da sagt alligevel :)

en 123 hjemmeside kan man få i forskellige udgaver, den mest almindelige er at man sådan set bare får en undermappe på domænet 123hjemmeside.dk/din-123hjemmeside/

her vil man ikke kunne få sitelinks, da sitelinks jo tilhøre domænet, og domænet er jo i det her tilfælde www.123hjemmeside, og ikke din-123hjemmeside.

En anden er er dem som jeg fandt ret hurtigt, hvor man har sin 123hjemmeside tilknyttet sit eget domæne, her kan man sagtens få sitelinks hvilket er det jeg har vist på eksemplerne.

Så alt i alt er trådstarters spørgsmål blevet besvaret.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:50

Mikael christiansen:

Der er ingen som sammenligner domæner her. Det der er relevant i forhold til spørgsmålet er om en 123hjemmeside kan have sitelinks, hvilket trådstarter ikke mener. Og det er så den nemmeste vej til at vise a en 123hjemmeside sagtens kan have sitelinks.

Hvis jeg stadig ikke har forstået hvad det er du siger, så ved jeg sq ikke lige hvad vi gør for at besvare dit indlæg :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 04:12

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06