Hej Amino'er, Så tager vi lige et dejligt Tirsdags tilbud. Sidste gang jeg kastede det her tilbud op, fik jeg så forskelligt artede opgaver som Robot plæneklippere, solbriller og ure, IR-øjer til B&O anlæg og mange andre (har sågar fået en photoshop opgave hvor en af de nævnte robotplæneklippere skulle ændres til at ligne en en kendt dansk slik genstand - spændende!). Lige nu tilbyder jeg at tage 5 gratis standard produktbilleder – dog skal du selv betale fragten begge veje. Standard produktbilleder er med ens farvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver. Typisk fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere, på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på bluenation.dk/portfolio.html Nogle få eksempler på hvad for nogle produkter jeg kan fotografere: - Smykker - Tøj - Legetøjsbiler - osv. osv.
Der er en enkel detalje dog: Selv om jeg gerne ville, kan jeg desværre ikke tage billeder af ”store” produkter på det her tilbud. Så hvis du har et hjemmespa eller lignende som du gerne vil have skudt, så kontakt mig, så finder vi en god pris. Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra. Hav en fortsat fantastisk Tirsdag! |
ville du også kunne lave logoer til stripper for jeg synes godt jeg kunne bruge noget unikt og godt og jeg kunne godt tænke mig også et hvor jeg svinger mig i pole stang og der skulle også være et pigestrip logo på siden