Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud - Gratis produktbilleder til dit website

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så tager vi lige et dejligt Tirsdags tilbud. Sidste gang jeg kastede det her tilbud op, fik jeg så forskelligt artede opgaver som Robot plæneklippere, solbriller og ure, IR-øjer til B&O anlæg og mange andre (har sågar fået en photoshop opgave hvor en af de nævnte robotplæneklippere skulle ændres til at ligne en en kendt dansk slik genstand - spændende!).

Lige nu tilbyder jeg at tage 5 gratis standard produktbilleder – dog skal du selv betale fragten begge veje.

Standard produktbilleder er med ens farvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver. Typisk fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere, på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på bluenation.dk/portfolio.html

Nogle få eksempler på hvad for nogle produkter jeg kan fotografere:

-       Smykker

-       Tøj

-       Legetøjsbiler

osv. osv.

Der er en enkel detalje dog:

Selv om jeg gerne ville, kan jeg desværre ikke tage billeder af ”store” produkter på det her tilbud. Så hvis du har et hjemmespa eller lignende som du gerne vil have skudt, så kontakt mig, så finder vi en god pris.

Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra.

Hav en fortsat fantastisk Tirsdag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

ville du også kunne lave logoer til stripper for jeg synes godt jeg kunne bruge noget unikt og godt og jeg kunne godt tænke mig også et hvor jeg svinger mig i pole stang og der skulle også være et pigestrip logo på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hej mikael, det kan vi sagtens finde ud af, giv mig lige et ring imorgen på 51295020, så kan vi tage en snak om det
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:37

Godmorgen,

Der er stadig lidt ledig tid i kalenderen, så hvis der er andre der kan bruge nogle produktbilleder, så er det bare at skrive.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Vi smider lige denne her op en sidste gang, har fået en del henvendelser allerede, men jeg tager gerne nogle flere ind.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:27

Jesper Dehnhardt:
Lige nu tilbyder jeg at tage 5 gratis standard produktbilleder – dog skal du selv betale fragten begge veje.

Hej Jesper

Var det et unikt tilbud til den tirsdag? Jeg sælger smykker online og har måske et par produktbilleder jeg godt kunne tænke mig at prøve at få taget i et professionelt studie - måske jeg kan sende en 2-3 smykker over til dig?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej Nikolaj,

Det er desværre et halv gammelt tilbud. Lige pt kan jeg tilbyde billige billeder til kr. 25 eksl moms pr. stk for max 10 stk. Du kan læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/142273.aspx?#958307 og du er også meget velkommen til at kontakte mig på tlf 51295020 eller jd@bluenation.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:51

Jesper Dehnhardt:

Hej Nikolaj,

Det er desværre et halv gammelt tilbud. Lige pt kan jeg tilbyde billige billeder til kr. 25 eksl moms pr. stk for max 10 stk. Du kan læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/142273.aspx?#958307 og du er også meget velkommen til at kontakte mig på tlf 51295020 eller jd@bluenation.dk

Arr ja - skulle også bare lige høre.

Men det er faktisk ganske billigt! nu har jeg noteret dig - så kan det være du pludselig får en mail

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32

Du skal være meget velkommen :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)