Så har jeg et super Amino tilbud til dig… Lige nu tilbyder jeg alle Aminoer super lav pris på op til 10 stk. standard produktbilleder - kun kr. 25 eksl. moms pr. stk. Har du behov for flere billeder finder vi en skarp pris på de resterende. Standard produktbilleder er for det meste, med ensfarvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver eller underlag. Normalt fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på http://bluenation.dk/galleri/ Nogle få eksempler på produkter jeg f.eks. kan fotografere for din virksomhed:
Der er en enkelt betingelse:
Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra. |
Trænger dit website til billige produktbilleder?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Har fået nogle gode henvendelser allerede, men tager gerne flere ind. Så det er nu hvis du skal bruge nogle nye produktbilleder. |
Jeg kan lige oplyse at Jesper har taget alle billeder til min side om e-cigaretter. Super professionel og nem at arbejde med - kan kun anbefales |
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)