Hvordan man kan og bør sikre ens Wordpress side er også værd at tage fat på. Jeg tror, at langt de fleste af os næsten intet gør for at sikre os mod det ene og det andet - og det er vel egentligt rimeligt dumt.
Måske et lidt større projekt, men når det er du kommer til at få en kunde med et ønske om et nyt logo.. Kunne du jo eventuelt lave en video om dette. Selvfølgelig med kundes tilladelse, så kunne du jo snildt kommer rundt om emnerne som illustrator, vektorgrafik, rigtig opsætning, tankegang hos en grafiker, og hvad der skal til før et logo design ikke er bare et logo design men unik afspejling af virksomheds image og hvordan denne påvirker den specifikke målgruppe
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Hvad med en "low-budget-do-it-yourself-graphical-design-survival-kit" video?
Det jeg mener er, alle os der gerne vil lave noget godt (og BILLIGT) design der er lidt mere end bare middel. For alle os der ikke har råd til photoshop. Lav en god video omkring hvordan man kommer langt med at bruge gratis værktøjer således alle kan være med. Dem du henvender dig til er jo typisk nogle der ikke har den store led-vogtereksamen i photoshop. Jeg så gerne nogle videoer i denne kategori omhandlende, ikke så meget design, men måskere mere de konkrete elementer: knapper, navigation, slicing (xhtml/css), skifte farveskema på min eksisterende knap.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk