Super initativ! Og god video taget i betragtning af det er første gang du gør det
Jeg er selv inde i samme branche, og har styr på Wordpress. Jeg tror dog der er mange der godt kunne tænke sig hjælp/guide til:
Opsætning af custom taxonomys Opsætning af custom fields (Hvornår og hvordan de skal bruges) Opsætning af theme optionspage Eksempel
Personligt vil jeg gerne lære noget om generelt motion graphics, hvordan og hvorledes man lægger forskellige effekter på film osv. (Det kunne være super fedt med en serie af film, hvor du tager udgangspunkt i en film du har optaget, og lægger effekter på denne)
Jeg vil bare fortælle at der helt sikkert vil være mere wordpress slik til de glade folk. Jeg vil dog nævne at jeg ikke er super til at kode wordpress osv. Så jeg prøver at omgå det så meget som muligt. Jeg regner med at jeg i løbet at noget tid laver nogle små videoer som forklare hvordan man installere temaer og plug-ins. I "wordpress guide serien" tænkte jeg også på at komme ind på medie biblioteket, SEO plug-in, elegant themes setup, osv.
Min næste video ved jeg ikke helt endnu, men disse ting har jeg overvejet i forhold til jeres indlæg:
En video som handler om at selvom man kan alle funktionerne i et program gør det ikke altid at du får noget godt ud at dit arbejde. ( Altså nogle fif som du kan bruge til at lave en tekst flot grafisk, nødvendigvis ikke i store dyre programmer)
MERE WORDPRESS!!!
Noget film, en reklame film måske (Noget med hvordan du kan lave en god og kreativ reklame)
Hvad syntes i? Er det noget i kan bruge? Noget i stemmer for eller noget i hellere vil lære?
Mvh. Daniel :)
Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!
Kan du ikke fortælle hvilke gratis programmer du snakker om/ bruger?
Hvad vil du gerne lære som er billig design?
Mvh. Daniel
Det jeg mener er at nå fra et grundlæggende design eller lignende i et program til det er skåret ud i slices og der er lavet xhtml/css til det. Jeg bruger gimp/paint.net. og det kunne være interessant at se det gjort med "budget" værktøjer.
Evt en video om hvordan man laver sit eget wordpress tema ud fra ovenstående filosofi.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
jeg vil gerne lære GIMP (mac hvis det har noget at sige)
En go dansk gennemgang i hvordan det virker. Eks. paa min wp thema er menu bjælken og andre bjælker lavet med menu.png billeder. For at skifte farve paa denne skal jeg i GiMP og ændre farven paa denne fil. Det har jeg saa ogsaa fundet ud af men jeg kan ikke fundet ud af hvordan jeg ændre farven ved hjælp af en specifik farve kode som: E7372A,
Saa en gennemgang af Gimp paa dansk ville være super
Jeg tænke på om der ikke er nogle der vil ind og skrive i mit forum? Der kan jeg bedre analyser de indlæg som kommer og finde frem til hvad du gerne vil lære. Så kan du bedre komme ud med det du vil lære og jeg kan nemmere finde frem til hvad det er du vil lære om. :)