Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du lyst til at lære?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg fandt din video yderst nyttig, mange tak for hjælpen :-)

God vind fremover, jeg vil følge dig yderligere.

Thomas

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:22

Her er et par forslag

• Hvordan man får en Wordpress-side til at være statisk så det ligner en almindelig side i stedet for blog.
  • Hvordan man fjerner de unødvendige ting, der altid er i sidebaren. (Eventuelt hvordan man fjerner hele sidebaren)
Held og lykke med det :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Hej Daniel,

Super initativ! Og god video taget i betragtning af det er første gang du gør det Yes

Jeg er selv inde i samme branche, og har styr på Wordpress. Jeg tror dog der er mange der godt kunne tænke sig hjælp/guide til:

Opsætning af custom taxonomys
Opsætning af custom fields (Hvornår og hvordan de skal bruges)
Opsætning af theme optionspage Eksempel

Personligt vil jeg gerne lære noget om generelt motion graphics, hvordan og hvorledes man lægger forskellige effekter på film osv. (Det kunne være super fedt med en serie af film, hvor du tager udgangspunkt i en film du har optaget, og lægger effekter på denne)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:06

Hey igen.

Jeg vil bare fortælle at der helt sikkert vil være mere wordpress slik til de glade folk. Jeg vil dog nævne at jeg ikke er super til at kode wordpress osv. Så jeg prøver at omgå det så meget som muligt. Jeg regner med at jeg i løbet at noget tid laver nogle små videoer som forklare hvordan man installere temaer og plug-ins. I "wordpress guide serien" tænkte jeg også på at komme ind på medie biblioteket, SEO plug-in, elegant themes setup, osv.

Min næste video ved jeg ikke helt endnu, men disse ting har jeg overvejet i forhold til jeres indlæg:

1. Logo fra start til slut.
  2. En video som handler om at selvom man kan alle funktionerne i et program gør det ikke altid at du får noget godt ud at dit arbejde. ( Altså nogle fif som du kan bruge til at lave en tekst flot grafisk, nødvendigvis ikke i store dyre programmer)
  3. MERE WORDPRESS!!!
  4. Noget film, en reklame film måske (Noget med hvordan du kan lave en god og kreativ reklame)
Hvad syntes i? Er det noget i kan bruge? Noget i stemmer for eller noget i hellere vil lære?
Mvh. Daniel :)

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:37

Daniel Kongsted Petersen:

Det lyder som en god ide Hvarregaard!

Kan du ikke fortælle hvilke gratis programmer du snakker om/ bruger? 

Hvad vil du gerne lære som er billig design? 

Mvh. Daniel

Det jeg mener er at nå fra et grundlæggende design eller lignende i et program til det er skåret ud i slices og der er lavet xhtml/css til det. Jeg bruger gimp/paint.net. og det kunne være interessant at se det gjort med "budget" værktøjer.

Evt en video om hvordan man laver sit eget wordpress tema ud fra ovenstående filosofi.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:53

Hej

jeg vil gerne lære GIMP (mac hvis det har noget at sige)

En go dansk gennemgang i hvordan det virker. Eks. paa min wp thema er menu bjælken og andre bjælker lavet med menu.png billeder. For at skifte farve paa denne skal jeg i GiMP og ændre farven paa denne fil. Det har jeg saa ogsaa fundet ud af men jeg kan ikke fundet ud af hvordan jeg ændre farven ved hjælp af en specifik farve kode som: E7372A,

Saa en gennemgang af Gimp paa dansk ville være super

mvh

anders

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:03

Kunne være rigtig fedt at få en uddybende forklaring på vektor grafik

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:11

Hej!

Også gerne hvordan man redigerer i allerede eksisterende design. Og hvordan man selv laver et design fra bunden.

Mvh Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:11

Hej!

Også gerne hvordan man redigerer i allerede eksisterende design. Og hvordan man selv laver et design fra bunden.

Mvh Søren

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:47

Så har jeg lavet en ny guide/podcast.

Den handler om hvordan du kan blive bedre til at udnytte tutorials/guides og hvor jeg får min inspiration fra.

Kom og hør den her!

Jeg tænke på om der ikke er nogle der vil ind og skrive i mit forum? Der kan jeg bedre analyser de indlæg som kommer og finde frem til hvad du gerne vil lære. Så kan du bedre komme ud med det du vil lære og jeg kan nemmere finde frem til hvad det er du vil lære om. :)

Link til forummet er her. (hvad har du lyst til at lære)

Forum her.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)