Det er lidt lavt skrevet. Jeg har skrevet teksterne selv.
Jeg mente selvfølgelig til de forskellige konkurrencer. Der tog jeg en hurtig sammenligning af nogle af dine tekster og dem som står på Euroads, og der var disse to tekster de samme.
Husk at Dk-Hostmasters har en regel, om at man ikke må købe domæner der ligger for tæt op af andre.
:)
Det gælder vel mere når der er tale om et brand? Hvis du kalder din side mit-telia.dk vil du jo nok få problemer med Telia pga deres navnebeskyttelse, men test-bloggen.dk kunne vel i princippet stadig bruges af en anden, sålænge du ikke har navnebeskyttelse?
Jeg læste domænenavnet forkert:)
Men hvis vi nu siger billig(eksempel).dk så må man jo ikke købe billig-(eksempel).dk:)
Jeg kan sagtens se den med staff nu - og du har ret. Haha..
trymeOUT:
Og hvis min virksomhed kontakter dig og ber om at få langt et banner ind, som ligger på 30 andre sider, hvordan vil du så have at jeg tracker den?
Mht. tracking af links: Det er så simpelt, som det er sagt. Jeg har fundet ud af, at man på en eller anden måde(jeg har ikke studeret det nærmere) vha. ClickBank kan lave sit eget link om til et link som man så kan tracke via ClickBank.
Så jeg kan gå ind på ClickBank og skrive "http://www.jegharettrackinglink.com/", og så genererer ClickBank et tracking-link for en, hvor man igennem ClickBank kan holde øje med det antal klik man får på linket osv. :-)
Det med et nyhedsbrev har jeg tænkt på, men jeg kom aldrig frem til hvordan man styrer sådan et nyhedsbrev. Jeg har førhen læst her på Amino, at der var nogle der søgte en software til at styre nyhedbreve med, så mon ikke jeg kan finde den tråd igen? Ellers .. Hvad gør du?
Men tak for kritikken, Emil. Den var guld værd :-) 5 stjerner til dig.
Jeg vil meget gerne have at vide hvilken tekst du ser stemmer overens med en anden tekst fra EuroAds? Jeg ser personligt ikke noget galt i at kopiere en tekst som den anden part har brugt som eksempel - jeg har bare valg at lave min egen. Sååå :-)