vis du vil findes i søgemaskiner rimeligt skal der mere tekst på siden især og gerne flere undersider Billeder og god ide med video . Men jeg forstår ikke hvorfor at lave så tekstfattige side , det er jo svært at få til at ranke overhovedet i søgemaskinerne , men kan også være siden skal laves for dig selv og dine venner der kun skal have disse tilbud |
Feedback til website... wauww.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvordan ville i se på dette? |
|
Hvorfor lagt sådan en side uden menuen og det hele til feedback når der alligevel snart laves helt om, til noget helt andet , derved kan jeg og vi andre ikke rigtigt give brugbar feedback for og kun 1 måneden er det en hel ny side igen |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg vil tildels give dig ret. Med mange produkter vil Adwords CPC være at foretrække, da man kan sørge for at folk der leder efter det specifikke produkt, bliver ført ind på ens webshop. Men hvad nu hvis man har et produkt, som folk ikke leder efter? Hvis det er tilfældet, så nytter det jo ikke meget at bruge Adwords CPC. Et eksempel, kunne være at jeg solgte obskurt gadget-tilbehør til iPhone. Folk har ikke brug for det, så de leder ikke nødvendigvis efter det - men det betyder jo ikke at de ikke ville købe det, hvis de nu blev præsenteret for produktet i en mail, og samtidig fik 50% rabat. En anden faktor, er at man kan få rigtig mange besøg, på meget kort tid. I mange nicher, er 5000+ besøg på et produkt på en dag, næsten umuligt at få via Adwords. Hvis man vil have flere klik/dag, vil det ofte kræve en bedre placering af ens annoncer, hvilket koster flere kr. per klik. Så hvis man vil have rigtig mange klik, på kort tid, så ser jeg absolut en mulighed i denne form for markedsføring. |
Har vist aldrig nævnt Adwords :-) Lad mig bruge min shop som eksempel. SousVide.dk Jeg kan få ekslusiv reklame i et nyhedsbrev hos 2 store opskriftssites, den ene hvor der endda kan segmenteres til folk der går op i køkkengrej, og kun betale 1,70 pr klik. Og dette kan sikkert findes til andre produktgrupper også (gadgets, tv, spil osv). Og det er dette han er oppe imod. Derfor mener jeg at 1 kr er dyrt pr klik, i et tilbudsnyhedsbrev, hvor blikfanget endda er 50% i rabat (som også er en udgift). Prøver ikke at nedgøre projektet. For det er rigtig godt! Men synes bare at man skal huske, at man jo med sit tilbud også tilfører værdi til wauww - og dette bør afspejles i prisen. Og for man |
Så skal du revurdere din sidetitel "nettet til halv pris". Når jeg læser dette, forventer jeg 50% på produktet i forhold til den normale pris i webshoppen. Jeg ville blive skuffet, hvis jeg fik tilbudsmail fra dig, og jeg blev vist ind på en shop, hvor jeg kun sparer f.eks 15% i forhold til webshoppens pris på produktet. De sider der kører nu med fysiske tilbud, der får man jo en reel rabat i butikken. "Buffet for 49 hos buffetkongen - normalpris 99". Men kan nu godt lide konceptet med 50% på vejl pris. Det er godt vinklet! Men træd varsomt - man kan nemt skuffe brugerne, hvis de forventer 50% på webshoppens pris. |
Kære Alle, Tak for feedback både den positive og negative, men det er jo det man har Amino til :) Jeg har i samarbejde med min partner besluttet at vi sætter prisen pr. klik ned til 60 øre og at der vil være et loft på max. 3000,- uanset antallet af klik vi generer. Det håber jeg vil få nogle af jer til at prøve vores nye koncept. Vi får i Oktober bannere på AOK, BT med flere og forventer en masse tilmeldinger der. Med venlig hilsen Lasse |
Hvordan vil det fungere med produkter, hvor der ingen vejl. udsalgspris er? Og hvor der ingen fysiske butikker er at sammenligne priser med? |