Hvis vi kun kigger på politiets måde at være og ikke kigger ind ad på os selv, så er vi nogle mennesker der ikke kommer videre. Fakta du kørte frem for gult, du burde hvis du var erfaren chauffør havde været så årvågen i trafikken af du have fornemmet at der var et gult på vej med du rodede vel med din iphone eller noget cd afspiller. Du fik en bøde betal. Så er jeg træt af og høre om at politiet behandler folk dårligt, hvordan fanden er det at folk er opdraget i dag og hvordan er det folk taler til politiet på. Så skal vi lige være enige om er det uniformen du er sur på eller er det den enkelte politimand, som har pisset dig af, for mig har han passet sit arbejde og fået skillinger i statskassen. |
H∑nning:Så skal vi lige være enige om er det uniformen du er sur på eller er det den enkelte politimand, som har pisset dig af, for mig har han passet sit arbejde og fået skillinger i statskassen.
Det er flot. det er nemlig lige præcis det Politiet er her for - De er her for at uddele dummebøder så vi kan få smidt endnu flere penge i statskassen end vi betaler i forvejen, og så er det jo lige meget om det er rigtigt eller forkert det Politiet gør. Jeg har dog ikke en holdning til denne sag...
Mindes engang hvor jeg blev lagt i håndjern en eftermiddag fordi at Politiet troede jeg flygtede da de kom efter mig. Jeg var sigtet for et tasketyveri jeg ikke kendte noget som helst til, og jeg blev dog også frifundet senere i retten. Men at jeg skulle have forsøgt at stikke af fra Politiet, det fatter jeg simpelthen ikke.