Hej! Jeg er så sindssyg rasende over den her møg dag at jeg lige må spørge om en ting her i forummet. Så sent som i morges 07:20 kører jeg med min 6 ton store lastbil igennem H.C. Andersens boulevard. Ca. 10 meter før lyskrydset, skifter farven fra grøn til gul. I dette tilfælde vurderer jeg at det er uforsvarligt at klodse bremsen med 6 ton. Punkt 1. så banker fyren bagi mig op i røven på mig og punkt 2. så smadrer jeg alt mit gods på lastbilen ved så hård en opbremsning. I det jeg kører over lyskrydset kommer der en tekno bil rasende efter mig med fuld udrykning og en nyudklækkede 18 årig magtsyg stodder stiger ud af bilen og vil se mit kørekort... fint nok, men så giver han mig k....... en bøde på 1000.- for at (som der står på bøden) at "køre frem mod gult" Jeg prøver at forklare denne herlige paragrafrytter det farlige i at nedbremse en så stor lastbil, 10 meter før en lyskurv (det skal siges at jeg kørte præcis 50 km/t., som er det tilladte). Men han var fuldstændig ligeglad og truede med at skrive mig for at køre over for rødt, hvis ikke jeg slappede af ?!?!?! Det her er så langt ude at jeg simpelthen har fået nok af vores kære politi korps, som aldrig har tid til at hjælpe når man har brug for det, men som har tid til at stoppe en stakkels selvstændig vognmand fordi han ikke klodser bremsen for gult lys og smadrer bilen bagi, samt alt hans gods for flere tusinde kroner. Men nu til spørgsmålet: Er det lovligt at lave et forum/blog hvor folk kan skrive ind om deres dårlige oplevelser med politiet ? Og må hjemmesiden/domænet hedde noget i stil med f.eks. "lortepoliti.dk" eller "fuckpolitiet.dk". Jeg har simpelthen bare fået nok og må lige af med mine agressioner :) |
Ja, kan godt forstå din frustation, har det ligeledes over dårlige betalere.
Ja, det er lovligt at skælde politiet ud online på en blog eller lign, så slå dig bare løs...:)