Jeg tror det er bedste du klager til politiet indsender den klage og får luftet din menig på den måde , kan være du ikke får ret som andre skriver Husk skriv den grundig og velbegrundet så du kan komme videre i livet , for det bremser ens muligheder frem over nu vis ikke gør noget især når man , man er sikker på man har ret og vis ikke skriver , Det vil jo koste dig alt for mange kræfter frem over vis skal tænke på det hverdag måske at du ikke klaget så gør det du mener og hold på . jeg ville klage vis mener har ret og jeg vil sådan set være ligeglad med vis andre ikke tror kan få ret , for vis ikke prøver finder jeg ikke ud ad om jeg kunne få ret Vis du retter dig efter dem og lader sagen ligge , vil du altid sige det var et dårligt for lige pludselige finder du sag der måske ligner 50% denne og siger måske har jeg en chance for at overbevise selv om den ikke lige er samme og der er derved siger du altid nu se der var en chance for at vinde sagen Kom videre og send den klage og nu har du mulighed at fokuserer på andre ting |
tøjmanden-16:Jeg har valgt og køre sagen i retten sammen med 3 vidner, og ser hvad der sker der, der kan jo ikke ske andet end jeg kommer til at betale bøden alligevel.
Held og lykke :o)
Kender nogen der prøvede det samme. Eftersom jeg ved hvad jeg så, ved jeg også hvad der var rigtigt og forkert i den sag. Men vi var tilsyneladende ikke lige så troværdige som to betjente, der i øvrigt havde en fantastisk god hukommelse. Så det endte - som forventet - med en dybt uretfærdig bøde til en af mine venner, og et klip i kortet.
Så det der med at man er uskyldig til det modsatte er bevist, holder i øvrigt heller ikke helt. Man er uskyldig indtil politiet kommer med deres forklaring. Og jeg tvivler på, at den nogensinde er: "Vi tog fejl i situationen" :o)