Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af politiet

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ilas:

Hej igen !

Efter at have skrevet en fin afslutning på emnet, er der stadig folk der vælger at skrive kommentarer, som er helt fint med mig. Det er rart at se folk snakker videre om emnet, men Kaptajn "trend" knas her, ser ud til at han gerne vil have mig til at indse at fejlen er på min side. Men der må jeg desværre skuffe dig. Hvis jeg havde den mindste tvivl om dette var selvforskyldt, havde jeg vitterligt ikke gidet forklare min sag. Og det kan vi diskuterre fra nu af og til juleaften, uden at blive enige.

Det er helt fint du har din mening, men det ændrer ikke på hvad jeg har fået en bøde for. Jeg fik næsten kørekort før den knægt blev født, så han skal ikke belære mig om hvordan jeg skal køre bil og det skal du for den sags skyld heller ikke :) At du er tilfreds med politiets indsats er helt fint med mig (du er trods alt med til at betale deres løn). Jeg er bare ikke tilfreds og det kan hverken du, eller hele Cirkus Benneweis lave om på.

At du skriver "politiet er altid dumme" uanset hvad de gør, kan man jo tolke som man vil. Min personlige mening er blot at "ja", hvis man vælger og løbe rundt til 115.- i timen (eller deromkring) og lege centervagt med et skilt i hånden, ja så siger det hele sig selv. Men bevares, der er jo nogen der skal tage tjansen, så fint med mig.

Nu skal alt dette jo ikke starte en større diskussion, jeg er blot glad for jeres tid og kommentarer til episoden. Nu vil jeg takke af for i aften og ønske alle en god nat... også dig Trend (selvom jeg håber du kan se min pointe).

P.S. Du behøver ikke at kommentere min afsluttende historie, da jeg runder af her for videre diskussion.

God nat :)

Jeg tror det er bedste du klager til politiet indsender den klage og får luftet din menig på den måde , kan være du ikke får ret som andre skriver 

Husk skriv den grundig og velbegrundet så du kan komme videre i livet , for det bremser ens muligheder frem over nu vis ikke gør noget især når man , man er sikker på man har ret og vis ikke skriver ,

Det vil jo koste dig alt for mange kræfter frem over vis skal tænke på det hverdag måske at du ikke klaget så gør det du mener og hold på .

jeg ville klage vis mener har ret og jeg vil sådan set være ligeglad med vis andre ikke tror kan få ret , for vis ikke prøver finder jeg ikke ud ad om jeg kunne få ret 

Vis du retter dig efter dem og lader sagen ligge , vil du altid sige det var et dårligt for lige pludselige finder du sag der måske ligner 50% denne og siger måske har jeg en chance for at overbevise selv om den ikke lige er samme og der er derved siger du altid nu se der var en chance for at vinde sagen

Kom videre og send den klage og nu har du mulighed at fokuserer på andre ting 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:41

tøjmanden-16:
Jeg har valgt og køre sagen i retten sammen med 3 vidner, og ser hvad der sker der, der kan jo ikke ske andet end jeg kommer til at betale bøden alligevel. 

Held og lykke :o)

Kender nogen der prøvede det samme. Eftersom jeg ved hvad jeg så, ved jeg også hvad der var rigtigt og forkert i den sag. Men vi var tilsyneladende ikke lige så troværdige som to betjente, der i øvrigt havde en fantastisk god hukommelse. Så det endte - som forventet - med en dybt uretfærdig bøde til en af mine venner, og et klip i kortet.

Så det der med at man er uskyldig til det modsatte er bevist, holder i øvrigt heller ikke helt. Man er uskyldig indtil politiet kommer med deres forklaring. Og jeg tvivler på, at den nogensinde er: "Vi tog fejl i situationen" :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

At du skriver "politiet er altid dumme" uanset hvad de gør, kan man jo tolke som man vil. Min personlige mening er blot at "ja", hvis man vælger og løbe rundt til 115.- i timen (eller deromkring) og lege centervagt med et skilt i hånden, ja så siger det hele sig selv. Men bevares, der er jo nogen der skal tage tjansen, så fint med mig.

Så lavt kan man synke til at skrive på nettet når man bliver vred - himmel hvor er jeg glad for jeg ikke skal gøre forretning med dig - eller arrangere dig til noget som helst. Det er ALT for LAVT - Tag dog pædagoger og lærer med i din overbærenhed. Fedt du tjener så meget at du kan håne andre.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:08

HM - hvordan kom ciatet på M C jeg brugte den helt normale funktion men det var vel ikke Michael som mente det var latterligt at løbe rundt til 115 kr? Aner ikke hvordan den satte quote navn som den gjorde?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:14

HM - hvordan kom ciatet på M C jeg brugte den helt normale funktion men det var vel ikke Michael som mente det var latterligt at løbe rundt til 115 kr? Aner ikke hvordan den satte quote navn som den gjorde?

Tror det var fordi du svarede på Michaels indlæg, og citerede en tekst han havde citeret. Bare et gæt :o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14

Cookie:

En simpel quote fejl... Du har vel quote Michaels kommentar til trådstarter, og slettet de forkerte dele tekst...

Du kan rette det endnu, så der er ingen skade sket...

Tryk "Mere..." og derefter "Ret indlæg", og så kan du ændre navnet...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:20

Rettet - anede ikke noget om MERE funktionen - det er da nyttigt Big Smile Tak for hjælpen, det var jo tarveligt at få hængt en helt forkert ud for så tosset en sag

tak

vh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

tøjmanden-16:
Jeg har valgt og køre sagen i retten sammen med 3 vidner, og ser hvad der sker der, der kan jo ikke ske andet end jeg kommer til at betale bøden alligevel. 

Held og lykke :o)

Kender nogen der prøvede det samme. Eftersom jeg ved hvad jeg så, ved jeg også hvad der var rigtigt og forkert i den sag. Men vi var tilsyneladende ikke lige så troværdige som to betjente, der i øvrigt havde en fantastisk god hukommelse. Så det endte - som forventet - med en dybt uretfærdig bøde til en af mine venner, og et klip i kortet.

Så det der med at man er uskyldig til det modsatte er bevist, holder i øvrigt heller ikke helt. Man er uskyldig indtil politiet kommer med deres forklaring. Og jeg tvivler på, at den nogensinde er: "Vi tog fejl i situationen" :o)

Det er jo en derfor en grunde at indvandre bliver voldelig og koster staten milliarder kr  , der har før i samfundet været uroligere meget voldelige og over politi chikane http://avisen.dk/naesten-umuligt-at-faa-ret-i-klager-over-politiet_1350.aspx 

jeg begynder at forstå mere hvorfor folk reagere som de gør når de er magteløst over når klagen er korrekt klager .

Hvad vil mange gøre så , vis ser det er nytteløst at klage som det viser sig for mange , de siger sin mening på en anden måde de gør det med vold og vis de bliver dømt vil de synes uretfærdigt så når de kommer ud laver de noget slemmer og jo det ved jeg lidt om jeg bor jo i Kokkedal , der har før været uroligheder og de bunder i tit man synes det er et  uretfærdigt politi 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:43

Cookie:

Rettet - anede ikke noget om MERE funktionen - det er da nyttigt Big Smile Tak for hjælpen, det var jo tarveligt at få hængt en helt forkert ud for så tosset en sag

tak

vh

Det er OK . jeg er enig , det forkert at skrive sådan men nu bor jeg ude i Kokkedal og ved vis det viser sig politiet kan man aldrig klage over , sker der bare uroligheder .

jeg synes dog også han skal videre men vis brænder virkeligt for det synes jeg han skal tage den retssag mod dem vis ikke får ret ved at klage , så han kan komme videre i livet , han holder på sin ret og han er stensikker på han har ret derved bedste at køre det helt ud med en retssag 

Kan være taber og kan også se masser af grunde i de andre indlæg , men kan også se han tror på sin ret , så det er bedste at gøre noget aktivt og det må være noget af det første han gør 

God ide at vis vil have ret at få en vejledning advokat måske  i at skrive en klage , for vis har den passion oveni hovedet jeg har ret , så er det bedste alt bliver lavet fra bunden så han har bedste for at få ret , korrekt koster penge , men nu kan man sige , man prøvet da og nu kan man komme videre i livet fokusere på andre ting .

Det er meget sørgeligt at se , vis det tapper ens kræfter fordi man ikke prøvet , sådan har nogle folk det , vis ikke gør noget , så gør noget nu 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:50

Mikael christiansen:

Det er jo en derfor en grunde at indvandre bliver voldelig og koster staten milliarder kr  , der har før i samfundet været uroligere meget voldelige og over politi chikane http://avisen.dk/naesten-umuligt-at-faa-ret-i-klager-over-politiet_1350.aspx 

jeg begynder at forstå mere hvorfor folk reagere som de gør når de er magteløst over når klagen er korrekt klager .

Hvad vil mange gøre så , vis ser det er nytteløst at klage som det viser sig for mange , de siger sin mening på en anden måde de gør det med vold og vis de bliver dømt vil de synes uretfærdigt så når de kommer ud laver de noget slemmer og jo det ved jeg lidt om jeg bor jo i Kokkedal , der har før været uroligheder og de bunder i tit man synes det er et  uretfærdigt politi 

Nu er vi på vej ind på noget hvor jeg har en holdning, men vælger at holde den for mig selv.

Men overordnet er jeg ikke uenig med dig :o)

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)