Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt sports site

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
tænkstort:

Når jeg besøger hjemmesiden står der at hjemmesiden er blevet hacket?

Jeg fik samme besked da jeg prøvede at logge på via min Iphone. Det var en MEGET dyster side med et KÆMPE rødt skilt hvor der står "HACKED"

Temmelig uheldigt!
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:45

Tak for info, det var fanme ikke lang tid jeg havde den side før jeg bliver angrebet, jeg håber mit hosting firma kan genetablere det hurtigt.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg klikkede på linket blev min browser minimeret og begyndte at flytte sig vilkårligt.

Min firefox er indstillet så det ikke burde ske sådan noget. Håber ikke jeg har fået virus! :(

KLIK IKKE PÅ LINKET§ !

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:40

Mr. A:

Tak for info, det var fanme ikke lang tid jeg havde den side før jeg bliver angrebet, jeg håber mit hosting firma kan genetablere det hurtigt.

Det sgu træls og så unødvendigt. 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:07
Hej Mr A

Altså jeg syntes din side design mæssigt er rigtigt flot, jeg har ingen problemer med de reklamer som andre omtaler.

Først vil jeg sige at jeg ikke har siddet og gennemgået siden slavisk, men det jeg har set imponere mig ikke. Livescore tabelen virker uoverskulig jeg kan ikke umidelbart finde ud af at opdele den i de lande der er interessante for mig.

På mig virker det som om at alt hentes "udefra" f.eks. kan man vælge nogle forskellige sprog, men ikke dansk.

Det ikke en side jeg ville bruge, sorry.

Mvh
Tim
Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 20:49

Undskyld jeg lige snager, men hvilket form for kontrolpanel har du til dit webhotel? Vil bare vide det af hensyn til det med at din side var hacked, og måske var det en exploit i et bestemt kontrolpanel. Det kan selvfølgelig også bare være et let FTP password eller SQL injections m.v. men kunne forestille mig at det var kontrolpanelet.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:10

Indledningsvis vil jeg lige beklage hvis nogen skulle have fået virus mens siden var hacket, men det tror jeg altså ikke jeg selv fik.

Tim, tak for roserne....du kan godt sætte det op til kun at vise de ligaer du er interesseret i,  klik på select så popper der et lille vindue op med lande, du kan bruge rullemenuen i højre side til at køre nedad så du f.eks  kan se 2. division i Danmark. Der vises også kvinders 2. division som måske har interesse for kvindelige fodboldspillere. Når du har valgt de ligaer du vil se resultater og livescore på, klikker du på "submit" og så har du et livescore board med det indhold du vil have.

Med det her livescore program kan du følge alle de kampe du kan spille på, på sider som betfair ect. det har jeg ikke set andre steder.

PS hvis du klikke på pil op i høje side af programmet ud for kampene, så bliver kampen flyttet op i toppen af scriptet, så hvis du kun har interesse i få kampe som du har spillet på, så er det nemt at skabe sig det fornødne overblik.

Prøv at give det en chance til :o)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:14

Synes din livescore på siden er EKSTREMT uoverskuelig.

Her kan du få en professionel, overskuelig og simpel livescore: http://www.livescore.in/

Ellers fin side, men som andre også er inde på, er reklamerne ret dominerende.

Pøj pøj med det!

Emil Smile 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:59

Mr. A:

Beklager....! Men jeg har ikke ikke megen lyst til at tjekke siden igen. Jeg ved godt at du muligvis ikke helt kan gøre for, at din side blev hacked. Men det mindste du i det mindste kunne have gjort, var at kontrollere det. Så du var 100% sikker på at Vi som skal give dig feedback ikke bliver ramt af virus.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:38

Daniel Miltoft Rasmussen:

Mr. A:

Beklager....! Men jeg har ikke ikke megen lyst til at tjekke siden igen. Jeg ved godt at du muligvis ikke helt kan gøre for, at din side blev hacked. Men det mindste du i det mindste kunne have gjort, var at kontrollere det. Så du var 100% sikker på at Vi som skal give dig feedback ikke bliver ramt af virus.

Er det ikke lidt stramt Daniel? :) 

Det er jo ikke noget han har planlagt eller kunnet gøre for. Han har bare været utrolig uheldig og det kan ske for en hver. :-) 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)