Daniel jeg er rigtig ked af hvis du fik problemer, men det kan vidst ske for alle sider at de bliver hacket... Jeg havde selvfølgelig kontrolleret sitet inden jeg postede mit indlæg på amino lørdag, jeg reagerede øjeblikkeligt da jeg søndag erfarede at den var hacked og problemet var løst kort efter. Det er super ærgeligt at vise sit nye site frem og så bliver man udsat for et hackerangreb, jeg håber det var enkeltstående. Til i andre der mener softwaren er rodet, har I forstået at kampene er sat op i forhold til hvornår de går igang? (engelsk tid). Det gør det nemt at have min livescore side i et browservindue, og f.eks. alle dagens kampe i et andet vindue. Så er det nemt at finde statistik på de væddemål man er ved at indgå. Jeg har set på livescore.in men mener slet ikke den opfylder dagens krav for en pro eller semi pro trader mht udvalget af kampe kontra bettingbørser, tilgængelighed, statistik og kampreferater. Men tak for forslaget
|
Mr. A:Til i andre der mener softwaren er rodet, har I forstået at kampene er sat op i forhold til hvornår de går igang? (engelsk tid). Det gør det nemt at have min livescore side i et browservindue, og f.eks. alle dagens kampe i et andet vindue. Så er det nemt at finde statistik på de væddemål man er ved at indgå.
Du skal huske på, at det ikke er DIG der skal kunne finde rundt på din hjemmeside. Det er dine kunder! Derfor nytter det ikke noget du relatere til dig selv når du tester et nyt website. :-)
Det er blandt andet også derfor man ber' om feedback på sin nye hjemmeside :)