Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt sports site

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel jeg er rigtig ked af hvis du fik problemer, men det kan vidst ske for alle sider at de bliver hacket...

Jeg havde selvfølgelig kontrolleret sitet inden jeg postede mit indlægamino lørdag, jeg reagerede øjeblikkeligt da jeg søndag erfarede at den var hacked og problemet var løst kort efter.

Det er super ærgeligt at vise sit nye site frem og så bliver man udsat for et hackerangreb, jeg håber det var enkeltstående.

Til i andre der mener softwaren er rodet, har I forstået at kampene er sat op i forhold til hvornår de går igang? (engelsk tid). Det gør det nemt at have min livescore side i et browservindue, og f.eks. alle dagens kampe i et andet vindue. Så er det nemt at finde statistik på de væddemål man er ved at indgå.

Jeg har set på livescore.in men mener slet ikke den opfylder dagens krav for en pro eller semi pro trader mht udvalget af kampe kontra bettingbørser, tilgængelighed, statistik og kampreferater. Men tak for forslaget

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:58

Mr. A:

Til i andre der mener softwaren er rodet, har I forstået at kampene er sat op i forhold til hvornår de går igang? (engelsk tid). Det gør det nemt at have min livescore side i et browservindue, og f.eks. alle dagens kampe i et andet vindue. Så er det nemt at finde statistik på de væddemål man er ved at indgå.

Du skal huske på, at det ikke er DIG der skal kunne finde rundt på din hjemmeside. Det er dine kunder! Derfor nytter det ikke noget du relatere til dig selv når du tester et nyt website. :-) 

Det er blandt andet også derfor man ber' om feedback på sin nye hjemmeside :) 

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 23:17

Daniel Dipo:
Undskyld jeg lige snager, men hvilket form for kontrolpanel har du til dit webhotel? Vil bare vide det af hensyn til det med at din side var hacked, og måske var det en exploit i et bestemt kontrolpanel. Det kan selvfølgelig også bare være et let FTP password eller SQL injections m.v. men kunne forestille mig at det var kontrolpanelet.

Det er i orden du snager men jeg ved det faktisk ikke...jeg glemte lige at få en email med den fornødne info inden programmøren gik på 10 dages ferie. Jeg havde ikke tænkt på muligheden for at jeg skulle bruge det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:21

Emil Kroer | PD:

Synes din livescore på siden er EKSTREMT uoverskuelig.

Her kan du få en professionel, overskuelig og simpel livescore: http://www.livescore.in/

100% enig - udover det er uoverskueligt er det fyldt med småfejl/mangler, både teknisk og brugermæssigt. Jeg tror jeg forstår hvorfor du har lavet sitet (antallet af bannere giver et hint ;)), men hvis man ikke har noget de andre ikke har eller i det mindste gør det lige så godt som de andre. Så er sitet uinteressant og .... ubesøgt.

Måske skulle du overveje nogle mindre 'populære' sportsgrene og få et niche-site op at køre i stedet. Du kan også fortsætte med disse, men så er jeg bange for at du skal gøre det bedre.

Held og lykke!

:) Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

Du har et lidt stort problem med duplikat da siden tager feeds fra en anden siden og derved er der mere 2 ens sider på internet , du bliver taber da din kommer det ikke fra og din siden er den laveste ranket

Vis ønsker mere end bare lidt tilfældige besøge og søgerotter der prøver at finde huller i din side , hvor de kan komme ind dit system , er det vel okay med nuværende siden

Vis ønsker mere end det par stykker der kommer forbi lige nu , skal der unik tekst på siden du skal blogger på siden gerne ligge unikke billeder på siden og videoer på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 23:55

Kim, tak for svar

Jeg har jo netop i tidligere indlæg redegjort for på hvilke punkter dette software outperformer de normale live score sider du ellers finder på markedet. Mig bekendt viser INGEN andre livescore og statistik på danske 2. divisions kampe eller kvinders 2. division. Statistik programmet er meget mere omfattende end det du ellers ser. Der er dobbelt så mange kampe at vælge imellem som på andre sites og endeligt er der mulighed for kampnoter på de større kampe.

Så jo - jeg har et produkt der udmærker sig på visse punkter, og det er ret logisk opbygget hvis du tager dig tid til at sætte dig ind i det.

Kim du indikerer jeg har for mange bannere, er det forkert at have 5 bannere når amino har 17 som jeg talte i går? Du bruger jo gladeligt amino ikk?

Du siger sitet er fyldt med småfejl/mangler både teknisk og brugermæssigt, er det noget du vil uddybe?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

Mr. A:

Kim, tak for svar

Jeg har jo netop i tidligere indlæg redegjort for på hvilke punkter dette software outperformer de normale live score sider du ellers finder på markedet. Mig bekendt viser INGEN andre livescore og statistik på danske 2. divisions kampe eller kvinders 2. division. Statistik programmet er meget mere omfattende end det du ellers ser. Der er dobbelt så mange kampe at vælge imellem som på andre sites og endeligt er der mulighed for kampnoter på de større kampe.

Så jo - jeg har et produkt der udmærker sig på visse punkter, og det er ret logisk opbygget hvis du tager dig tid til at sætte dig ind i det.

Kim du indikerer jeg har for mange bannere, er det forkert at have 5 bannere når amino har 17 som jeg talte i går? Du bruger jo gladeligt amino ikk?

Du siger sitet er fyldt med småfejl/mangler både teknisk og brugermæssigt, er det noget du vil uddybe?

http://www.livescore.in/dk/ den har fuldt ud det samme som din side har , hvad vil du gøre bedre end den side ?

Hvordan vil du vinde med nærmeste ens indhold til en ekstrem stærkere side ?

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 00:23

Hej Mikael,

Jeg har overvejet at udvide med noget bettingrelateret materiale når det bliver tilladt for danskere, men indtil videre vil jeg overholde lovgivningen og undlade.

Det er klart at softwaren er dublicate content men det er sitet jo ikke, tæller det ikke til min fordel? Desuden er originalen en stor asiatisk betting koncern som ikke er helt nem at finde. Hvis man ved man kun har valget mellem min og originalen vil man vælge min, da originalen er fyldt med reklamer der blinker og dytter ect.

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 00:39

Mikael christiansen:

http://www.livescore.in/dk/ den har fuldt ud det samme som din side har , hvad vil du gøre bedre end den side ?

Den har de samme livescore kampe, men jeg har statistik på alle kampene, det har de ikke så vidt jeg kan se? Jeg mener jeg har et klart bedre produkt.

Det er vel ikke et spørgsmål om at vinde og min side er ikke dansk. I øvrigt bryder de dansk lovgivning ved at have betting reklamer på sitet.

Kan jeg få 1/1000 af de søgninger der er på google hver måned så ville det være rigtig cool...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42

Mr. A:

Mikael christiansen:

Den har de samme livescore kampe, men jeg har statistik på alle kampene, det har de ikke så vidt jeg kan se? Jeg mener jeg har et klart bedre produkt.

Det er vel ikke et spørgsmål om at vinde og min side er ikke dansk. I øvrigt bryder de dansk lovgivning ved at have betting reklamer på sitet.

Kan jeg få 1/1000 af de søgninger der er på google hver måned så ville det være rigtig cool...

Du kan også gå ind på den danske del og se statik http://www.livescore.in/dk/danmark/

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)