Der er jo kun news feeds på siden der tager indhold fra anden side , vis du vil findes rimelige i søge resultatet skal der også indhold på siden ellers er siden jo mest for dig selv denne her side og du kan side se din egen live score for det er op ad bakke dette her
Hvorfor lave en siden der ikke vil besøges , jo blog ide , wiki side om emmet , webshop , forum er nogle af mine ideer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dog så er jeg enig med at dine reklamer på siden er alt for dominerende. Ikke mange kan tage det seriøst når man kigger på sådan en side - og det er også meget frustrerende at se på.
Jeg synes også, som Mikael også siger, at du burde lave det en blog lignende så du selv skriver nogle indlæg, om noget af det du interessere dig for. Evt. nogle bestemte kampe eller noget. Det ville give mere liv til din side + søgemaskinerne vil elske det. :o)
Det er fedt med lidt feedback, men jeg er ked af I har så meget imod mine reklamer....
Jeg har 5 reklamer på forsiden, til sammenligning har amino 17 på forsiden af debatten, på livescore siderne har jeg overvejet en anden løsning uden de 3 topbannere, men jeg skal jo også have lidt ind på mine kunder.
Jeg ved ikke om man kan kalde det kunder. Jeg ville nok mere kalde det besøgende.
Du kommer til at få en hård kamp med at få besøgende på din hjemmeside. Du tilbyder ikke rigtig noget. Med det mener jeg, at du yder ikke rigtig noget. Du har nogle livescores på din side, som automatisk passer sig selv - fordi nogle andre gør arbejdet.
Jeg ville overveje at lave noget blog, hvor du blogger om din ekspertise indenfor området :o)