Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt sports site

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har netop lagt sidste hånd på www.scorehawk.com og håber at få lidt feedback på projektet.

Sitet leverer livescore, statistik og sportsnews, og har et meget omfattende fodbold livescore med langt flere kampe end andre leverandører.

Jeg vil gerne høre dels om der er noget jeg kan forbedre, dels hvad i kunne tænke Jer af udvidelser af betting og sports relateret materiale.

Er der nogen steder der er oplagte at markedsføre siden (som er billigt/gratis)?

Jeg har prøvet at tilmelde sitet til google robotten, men hvordan får jeg lov til at skrive en supplerende text til min URL?

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:18

Sitet virker ummdielbart ikke hos mig... under hoved news feeden får jeg "The connection was reset"

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:19

OG sås sys jeg dine reklamer er MEGET dominerende! - Bliver alt alt for meget i længden!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:57

Der er jo kun news  feeds på siden der tager indhold fra anden side , vis du vil findes rimelige i søge resultatet skal der også indhold på siden ellers er siden jo mest for dig selv denne her side og du kan side  se din egen  live score for det er op ad bakke dette her 

Hvorfor lave en siden der ikke vil besøges , jo blog ide , wiki side om emmet , webshop , forum er nogle af mine ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 18:36

Giver du lige siden 10 sekunder til at loade? Når min side er loadet skal den lige finde livescore data..jeg har ikke selv oplevet fejl ved load.

Er der andre der oplever denne fejl?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:42

Hej Mr. A. 

Jeg synes det er en fin side mht. design. 

Dog så er jeg enig med at dine reklamer på siden er alt for dominerende. Ikke mange kan tage det seriøst når man kigger på sådan en side - og det er også meget frustrerende at se på. 

Jeg synes også, som Mikael også siger, at du burde lave det en blog lignende så du selv skriver nogle indlæg, om noget af det du interessere dig for. Evt. nogle bestemte kampe eller noget. Det ville give mere liv til din side + søgemaskinerne vil elske det. :o)

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 19:02

T.Iversen:
sås sys jeg dine reklamer er MEGET dominerende! - Bliver alt alt for meget i længden!

Helt enig, ellers ser resten ok ud - måske din meta title har et bindestreg for tæt på din hjemmeside adresse (... k.com-)

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 19:33

Det er fedt med lidt feedback, men jeg er ked af I har så meget imod mine reklamer....

Jeg har 5 reklamer på forsiden, til sammenligning har amino 17 på forsiden af debatten, på livescore siderne har jeg overvejet en anden løsning uden de 3 topbannere, men jeg skal jo også have lidt ind på mine kunder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:38

Jeg ved ikke om man kan kalde det kunder. Jeg ville nok mere kalde det besøgende.

Du kommer til at få en hård kamp med at få besøgende på din hjemmeside. Du tilbyder ikke rigtig noget. Med det mener jeg, at du yder ikke rigtig noget. Du har nogle livescores på din side, som automatisk passer sig selv - fordi nogle andre gør arbejdet. 

Jeg ville overveje at lave noget blog, hvor du blogger om din ekspertise indenfor området :o) 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:58

Når jeg besøger hjemmesiden står der at hjemmesiden er blevet hacket?

Kommer snart...

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)