Det blevet koldt i Danmark - Har du husket hovedbeklædning? :)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Hej Kasper. Velkommen hjem fra Syden, det kunne jeg godt trænge til .. Nu hvor vejret ikke er det bedste herhjemme. Og ja, vejret har da lige vendt lyn hurtigt igen, for hold da op det er blevet koldt. Og jeg håber du finder noget du kan bruge og er os sikker på du nok skal blive glad :) Og tak. Hav en fortsat god Søndag.
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Mikkel
Skrevet
09-10-2011 kl. 21:53
|
Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Har netop bestilt 2 stk :-) Tak for et super godt tilbud!
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Har netop bestilt 2 stk :-)
Tak for et super godt tilbud!
Hej Mikkel. Det var så lidt :) Dine varer vil blive afsendt fra lageret imorgen .. Tak for ordren. Mvh. Martin
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Teis
Skrevet
09-10-2011 kl. 23:45
|
Låst
Fed side og tak for godt tilbud!
Der ryger en ordre afsted en af de nærmeste dage ;)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fed side og tak for godt tilbud!
Der ryger en ordre afsted en af de nærmeste dage ;)
Hej Teis. Mange tak og selv tak :) Jeg glæder mig til at betjene din ordre. Mvh Martin
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Har netop bestilt 2 stk :-)
Tak for et super godt tilbud!
Hej Mikkel :) En lille opdatering. Din ordre er afsendt fra lageret. Hav en god uge :) Mvh Martin
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Den får lige et LYN bump :) Stadig ca. 14 dage tilbage af tilbuddet .. Kom frisk kære Amino 's
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
13-10-2011 kl. 10:51
|
Låst
Hej Martin
Fed biks, du har fået skruet sammen! Har du noget til børn?
Michael
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Hej Michael. Mange tak for de pæne ord :) Jeg har desværre ikke så meget. Men noget, jeg ved det godt kan lide er Flexfit. Og her har jeg en smule .. Se link her: http://www.caps4you.dk/flexfit-caps-junior-c-31_39.html Ellers er der mange af huerne der er onesize, som også passer nogle børn. Nu ved jeg ik hvad alders gruppe vi ligger i? Min plan er at udvide med mere til børn, men det kommer langsomt. Mvh Martin
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
13-10-2011 kl. 11:38
|
Låst
Hej Martin
Det er vinterhuer til børn på 3 og 8 år, jeg har brug for, så jeg må vente. Held og lykke med forretningen.
Michael