Hej Aminoer.
|
Hej Martin !
Jeg Takker for den fine rabat...og har straks lagt en varm hue i kurven til sønnike, som går vagt...og fryser om ørerne
God Weekend
DBH
/ pia
Hej Aminoer.
|
Hej Martin ! Jeg Takker for den fine rabat...og har straks lagt en varm hue i kurven til sønnike, som går vagt...og fryser om ørerne
God Weekend
DBH / pia |
Hej Pia. Mvh. |
Super fedt tilbud!! I like :) Har lige smidt en bestillig afsted på 2 stykker ;-) |
Hej Mathias. Det jeg glad for at høre. Jeg siger mange tak for ordren og den vil selvfølgelig også blive afsendt mandag. Hav en fortsat god weekend :-) Mvh Martin |
Det skal lige siges, at dette fantastiske Amino tilbud gælder alle produkter, også i forvejen nedsatte varer. Så det kan godt betale sig at kigge forbi |
En lille opdatering samt et BUMP til dem der endnu ikke har set tilbuddet :) Hav en kanon start på ugen. |
|
Hej Daniel. Jeg har fået disse Baggy Huer hjem til kvinder. Det er de største huer jeg har fået hjem og de virker utrolig varme. link: http://www.caps4you.dk/state-huer-baggy-huer-c-41_44.html - Ved ikke om de kunne være noget for din kæreste? |
Det finder jeg lige ud af |