Lige et stort ønske til dig. Dine billeder er alt for mørke, det er svært at se detaljer på mange af dine huer, selv ved mouseover.
Jeg ved godt at du tænker F*** lige nu og vil sikkert ikke tage billederne om.
Men de er altså ret mørke på alle mine skærme
:)
Hej Povl.
Nej, jeg tænker ikke F*** Jeg skal have taget nye billeder. Jeg har nye og ældre produkt billeder og jeg er ved at udskifte dem alle. De nye produkt billeder, der er med hvid baggrund, har jeg ingen problemer med selv på alle mine skærme og har tidligere fået meget ros for dem.
Jeg ved ikke om du snakker de nye eller gamle produkt billeder, jeg har på webshoppen, men de nye billeder der er taget bliver desværre ikke skiftet ud. Dem er jeg godt tilfreds med og har fået en del feedback.
PPs. så synes jeg at du skal passe på med det glashoved, da det øddelægger detaljerne. Og et polystyrenhoved i sort og hvid ville sikkert være bedre, selvom det ikke ser så smart ud. Da du derved vil få mere kontrast.
Det vil jeg lige få afprøvet engang. Det kan være løsningen fremadrettet, så vil da absolut lige prøve at skyde nogle billeder og få dem i photoshop og se hvordan det ser ud :)