Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med Paypal

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Ved ikke om folk er klar over det, men pr. 1. December modtager Paypal ikke længere MasterCard.

For mit vedkommende betyder det at Paypal ryger helt ud, en gang for alle.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 10:49

Tak for tippet.

Paypal kommer nok til at miste en del kunder med den beslutning.

Ved du noget om årsagen?

Hvad vil du så bruge?

mvh

Lars Kristensen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56

SaleCity:

Ved ikke om folk er klar over det, men pr. 1. December modtager Paypal ikke længere MasterCard.

Genialt.... her sidder jeg og er ved at færdiggøre et nyt site på verdensplan for mig selv som skal bruge Paypal

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:00

Meget ærgeligt.

Det var ellers det eneste? alternativ til iværksættere uden startkapital.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 11:19

Beskeden dukkede op, da jeg loggede ind på min konto, tidligere idag.

Tjekkede selvfølgelig det ikke var en popup eller spam.

Årsagen skulle være en ændret lovgivning på området, der gør at samarbejdet med MasterCard ikke kan fortsætte.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 11:21

Personligt hopper jeg på Epay og SwedBank - på den måde halverer jeg også mine udgifter til transaktions gebyrer

Mads G. Jensen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25

SaleCity:

Personligt hopper jeg på Epay og SwedBank - på den måde halverer jeg også mine udgifter til transaktions gebyrer. 

Af nysgerrighed hvorfor har du valgt Swedbank fremfor Euroline i forbindelse med ePay?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:29

Niels Henriksen:

SaleCity:

Genialt.... her sidder jeg og er ved at færdiggøre et nyt site på verdensplan for mig selv som skal bruge Paypal

Sidder helt i samme båd! Super ærgeligt!

- Kræver Epay, nogen form for startkapital osv? Er det muiligt at integrere i wordpress eller drupal?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 11:42

Thomas Frost:
Af nysgerrighed hvorfor har du valgt Swedbank fremfor Euroline i forbindelse med ePay?

Min fejl - det gik for stærkt.. På kontrakten står der "SEB Sverige" Det forvirrede mig. Det er Euroline jeg har lavet aftalen med.

Ligesom Paypal koster det intet i oprettelse eller i abonnement. Transaktions gebyret falder i mit tilfælde fra 2.7% til 1.4%.

Mads G. Jensen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 11:43

Gutter, ikke være bange, den email der er en start på en spam der virkelig ikke har noget med Paypal at gøre.

Ring til dem og hør selv hvad de har at sige.

Mht Kreditkort fik jeg at vide at Paypal har ingen planer om at fjerne Mastercard

Så dette er nok en eller anden mærkelig email som de nævnte i telefonen at de slet ikke havde noget med at gøre.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)