Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med Paypal

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:48

SaleCity:

Thomas Frost:
Af nysgerrighed hvorfor har du valgt Swedbank fremfor Euroline i forbindelse med ePay?

Min fejl - det gik for stærkt.. På kontrakten står der "SEB Sverige" Det forvirrede mig. Det er Euroline jeg har lavet aftalen med.

Ligesom Paypal koster det intet i oprettelse eller i abonnement. Transaktions gebyret falder i mit tilfælde fra 2.7% til 1.4%.

Okay tak for information, 1.4% er sgu en god aftale, jeg kan se de skriver at det er individuelt, men at det ligger omkring 2.05%.

Jeg går ud fra det hænger sammen med du har en shop med god omsætning i forvejen at du har fået den procentsats.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 11:54

Thomas Frost:

Okay tak for information, 1.4% er sgu en god aftale, jeg kan se de skriver at det er individuelt, men at det ligger omkring 2.05%.

Jeg går ud fra det hænger sammen med du har en shop med god omsætning i forvejen at du har fået den procentsats.

Blev også positivt overrasket over det - det er alligevel noget af et spring.

Løsningen skal integreres i 3 af mine shops - jeg kan derfor garantere en forholdsvis høj omsætning.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:13
Super ægerligt.

Man kan da håbe på at senere hen (kort tid efter) finder ud af, at det er en forkert beslutning.
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 12:17

Daniel Miltoft Rasmussen:
Super ægerligt.

Man kan da håbe på at senere hen (kort tid efter) finder ud af, at det er en forkert beslutning.

Paypal fjerner altså ikke Mastercard, læs mine tidligere posts :)

vh

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:20

Hvis de ikke gør, så er det godt nok den bedste scam jeg nogensinde har set. Plejer da altid at kunne se det er et scam med det samme Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:22
1CLICK.DK:

Daniel Miltoft Rasmussen:
Super ægerligt.

Paypal fjerner altså ikke Mastercard, læs mine tidligere posts :)

vh

God pointe :) Der var jeg lige en anelse for hurtig på tasterne... Beklager :)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 13:37

SaleCity:

Hvis de ikke gør, så er det godt nok den bedste scam jeg nogensinde har set. Plejer da altid at kunne se det er et scam med det samme Smile

i know how you feel, men det kan de også og derfor er det også bare sådan at de går ud fra andres synspunkter og gør det så realistisk som muligt.

Når vi har teknikken og programmører der kan hacke sig ind i banker og lign, hvor svært er det at hacke sig ind i et mailsystem ved at maske sig som paypal :) ?

Desuden har jeg kontaktet alle med business paypal og alm paypal og premier paypal og ingen har fået denne mail :)

vh

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)