Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom update på diverse affiliate-netværker

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Jeg har nu fået 13 kliks ud af 13.500 visninger, fordelt ud på mine 3 kørende Facebook-annoncer. Det hele kører fint, og jeg synes det er spændende at se hvordan ens antal visninger stiger pr. dag.

Nu kommer mit spørgsmål så..
Da det er så nemt at tilmelde sig konkurrencen om de 10.000 kr., kunne der godt være én af de 6 der har deltaget, siden de selv har valgt at klikke. Kan de forskellige affiliate-netværker være langsomme til at registrere at et lead er blevet udført, så min indtjening ikke er blevet registreret endnu, eller..?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Sebastian Stoll:
Kan de forskellige affiliate-netværker være langsomme til at registrere at et lead er blevet udført, så min indtjening ikke er blevet registreret endnu, eller..?

Der er forskel fra netværk til netværk - Webgains og Partnerads synes jeg kører mere eller mindre "realtime", hvorimod Tradedoubler tænker længe over det, inden den viser et registreret salg.

MVH

Thomas

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:44

Hej, Thomas.

Vind 10.000 kr.-kampagnen er fra EuroAds - har du nogle erfaringer med dem?
PS. Tak for svaret! :-) 

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Hej Sebastian

Euroads har jeg ikke den store erfaring med - det kan vel også variere annonce udbyderne imellem, hvis der er nogle af dem, der har en valideringsprocedure for at godkende dine leads. Typisk kan du vel i statistikken se, hvornår leads er registreret, og derudfra sjusse dig frem til en reaktionstid.

MVH

Thomas

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 18:02

Jeg vil desværre trp at du burde kunne se det nu, men ellers kan  du vel kun vente og se + krydse fingre.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:38

Hej du.

Euroads kører realtime på deres opdateringer, så hvis du havde tjent noget, så ville den vise det nu.. den registrerer det med det samme :)

Mvh Tobias.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:22

På EuroAds plejer jeg ihf. at kunne se stats med det samme. Så tror desværre ikke der er nogen som har tilmeldt sig konkurrencen 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:32

Hej Sebastian,

Jeg kan altid se det lige med det samme når nogen har deltaget i nogle konkurrencer på Vinderhimlen.dk.

13 Kliks er ikke meget hvis de ikke er særligt relevante. PLus folk er ikke så glade for at deltage i surveys med 100 vis af spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:13

Hej, alle sammen!
Tusinde tak for svarene!

Til dig Àsgeir: Min survey er kun på ét spørgsmål: hvornår køber du dine julegaver?
Og så skal man selvf. indtaste sin adresse osv. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:32

Hej Sebastian

Det er en survey kampagne du linker til, og dvs. at folk skal svare på spørgsmål for at du tjener nogle penge.
Det lyder ikke til, at du har opdaget der er flere sider efter første siden - og det er egentligt først her det bliver sjovt for dig, hvor du tjener dine penge.

Prøv evt. selv at deltag i surveyen og træk på deltag her - så kommer du til nogle sider med spørgsmål.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)