Jeg har nu fået 13 kliks ud af 13.500 visninger, fordelt ud på mine 3 kørende Facebook-annoncer. Det hele kører fint, og jeg synes det er spændende at se hvordan ens antal visninger stiger pr. dag.
Nu kommer mit spørgsmål så.. Da det er så nemt at tilmelde sig konkurrencen om de 10.000 kr., kunne der godt være én af de 6 der har deltaget, siden de selv har valgt at klikke. Kan de forskellige affiliate-netværker være langsomme til at registrere at et lead er blevet udført, så min indtjening ikke er blevet registreret endnu, eller..?
Kan de forskellige affiliate-netværker være langsomme til at registrere at et lead er blevet udført, så min indtjening ikke er blevet registreret endnu, eller..?
Der er forskel fra netværk til netværk - Webgains og Partnerads synes jeg kører mere eller mindre "realtime", hvorimod Tradedoubler tænker længe over det, inden den viser et registreret salg.
Euroads har jeg ikke den store erfaring med - det kan vel også variere annonce udbyderne imellem, hvis der er nogle af dem, der har en valideringsprocedure for at godkende dine leads. Typisk kan du vel i statistikken se, hvornår leads er registreret, og derudfra sjusse dig frem til en reaktionstid.
Det er en survey kampagne du linker til, og dvs. at folk skal svare på spørgsmål for at du tjener nogle penge. Det lyder ikke til, at du har opdaget der er flere sider efter første siden - og det er egentligt først her det bliver sjovt for dig, hvor du tjener dine penge.
Prøv evt. selv at deltag i surveyen og træk på deltag her - så kommer du til nogle sider med spørgsmål.